Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil til 20.000 kr


Anbefalte innlegg

Jeg syns den Elantra så drit bra ut. Skal kjøpe min første bil snart, og budsjettet ligger på mellom 60k-80k. Tenkt litt på å importere bil fra utlandet, har hørt at man kan spare en del på det også. Jeg skal iallfall sjekke nærmer på Elantra bilen  :thumbup:

6048105[/snapback]

 

Skal du bruke mellom 60 og 80k vet jeg ikke om Hyundai er det lureste valget med tanke på at den synker veldig fort i verdi. Når det gjelder bil til 20k er det noe annet. Eller tar jeg feil? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Toyota Carina til 25.000,-

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...2&pos=1&tot=210

 

Dette er en dritbra bil.  Tror den ble kåret til verdens mest driftsikre bil. Mange som kan kjøpe den som førstegangsbil etter deg også.

6047704[/snapback]

 

Har nissan samarbeidet med toyota? Synest carina og primera eller almera sedan ligner mye.

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar
Jeg syns den Elantra så drit bra ut. Skal kjøpe min første bil snart, og budsjettet ligger på mellom 60k-80k. Tenkt litt på å importere bil fra utlandet, har hørt at man kan spare en del på det også. Jeg skal iallfall sjekke nærmer på Elantra bilen  :thumbup:

6048105[/snapback]

 

Skal du bruke mellom 60 og 80k vet jeg ikke om Hyundai er det lureste valget med tanke på at den synker veldig fort i verdi. Når det gjelder bil til 20k er det noe annet. Eller tar jeg feil? :hmm:

6049815[/snapback]

Men nå som allerede prisen er så lav, hvor mye kan den synke da? Til 15k om et år? Er Tanken på å vrake bilen i det første året slår meg hele tiden. Tenk om jeg kræsjer noen eller noen kræsjer meg. Gjør vondt med en dyr bil, men en billig bil er det ikke så farlig, hehe. Har tenke på andre biler også, har lyst på en audi a3, da må jeg ta lån fra banken også. Skal se hva jeg velger. Toyota celica er fin også...

Lenke til kommentar

var nettopp å kjøpte en audi 80. 2,0e 1989 mod 115 hk,takluke osv ganske kjekk bil til 18000,- men det må skiftes bakerste del av eksos anlegget og registerreim men det koster en ca 3500,- så da har eg en helt topp første gangsbil til rett i overkant av 20000,- og da hadde eg penger tilovers til bensin og nytt stereo anlegg

Lenke til kommentar

Tenk om jeg kræsjer noen eller noen kræsjer meg. Gjør vondt med en dyr bil, men en billig bil er det ikke så farlig, hehe.

 

 

 

Men om du krasjer en billig bil så kan det hende at din neste må ha plass til rullestolheis.

6080361[/snapback]

 

 

 

visst det blir neste. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...