irio Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, er det noen som vet hvordan jeg kan få mulighet til å jobbe som bistandsarbeider i ett u-land?? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du må vel gjøre det gjennom en humanitær organisasjon. F.eks Røde Kors, Norsk Folkehjelp, FN osv... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Anbefaler deg å prøve som frivillig først, slike jobber er uhyre populære og meget vanskelig å få. Ved å jobbe som frivillig får du den erfaringen og det kontaktnettet som trengs ved slike jobber. Lykke til Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Som allerede nevnt, en fot innenfor og nettverk er alfa og omega her, med mindre du har en uvurderlig kompetanse disse verdsetter. Lenke til kommentar
irio Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Frivillig ja, det jeg mente. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 skal snakke med x'en, send pm så skal jeg se hva jeg hjelpe deg med. hun har vært med på mye sånt, ikke rart det ble slutt jeg som er en forkjemper for kapitalisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå