Gå til innhold

Leaked PS3 video

Anbefalte innlegg

Demoene dere ser er mest sannsynlig kjørt av supercomputers slik de gjorde på E3

6031130[/snapback]

Fint at du sammenligner grafikken til PS3 som supercomputer.

Seriøst så tipper jeg det du ser i video her er ingame. Ser ingen grunn til at det ikke skal være det.

Du må ikke undervurdere PS3.

Jeg er ikke PS fan, men jeg har gitt opp Next Gen med 360 så da retter jeg lyset mot PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1080p er sikkert bra saker, men det finnes vel ikke mange skjermer som kjører ren 1080p. Alle andre skjermer som har 1080p støtte, oppskalerer fra enten 1080i eller 720p, og støtter altså ikke 1080p input. Det finnes jo ikke høyere 1080p60 så 120fps blir rett og slett ikke mulig. Er jo så klart mulig i framtiden, men PS3 bygger vel på HDMI 1.3 standarden og den går vel ikke høyere enn 1080p60, eller?

Uansett tviler jeg sterkt på om det blir mange 1080p titler. PS3 blir ikke mye kraftigere enn X360 og det er et større sprang i kravet til maskinkraft enn økning i bildekvaliteten.

Lenke til kommentar
Demoene dere ser er mest sannsynlig kjørt av supercomputers slik de gjorde på E3

6031130[/snapback]

Fint at du sammenligner grafikken til PS3 som supercomputer.

Seriøst så tipper jeg det du ser i video her er ingame. Ser ingen grunn til at det ikke skal være det.

Du må ikke undervurdere PS3.

Jeg er ikke PS fan, men jeg har gitt opp Next Gen med 360 så da retter jeg lyset mot PS3.

6031280[/snapback]

Jeg sier supercomputers som I at jeg tror ikke vi har sett PS3 i aksjon enda, så det er ingenting å sammenligne med. Sony er kjent for å dra frem røyk og speil helt til siste liten før konsollen lanseres, så jeg tror ikke du bør overvurdere den saken heller.

Og dersom du sier du har gitt opp next gen med Xbox360 før det en gang har gått et halvt år så sier et jo hvor lenge du har spilt på konsoller, andre bølge med spill er kronisk de spillene hvor det begynner såvidt å skinne gjennom noe next-gen igjen, sånn har det vert det fleste generasjoner og tro meg, jeg tror så absolut du ikke vil kunne se noe fabelaktig hopp fra Xbox360 når PS3 lanserer, fordi utviklerene til Xbox360 kjenner konsollen da så bra at de bør greie å levere langt over hva PS3 utviklerene greier i første omgang.

Du sier du ikke er en PS fanboy, men du begynner sannelig å høres mer og mer ut som en, eller så er du rett og slett bare en hater. Gi noe konstruktiv.

Lenke til kommentar
heavenly sword så bra ut, men skjønte ikke helt hva gameplayet der skulle gå ut på. skal menneskene der prøve å gjøre motstand? :p

6029333[/snapback]

Faktisk en av de spillene jeg gleder meg mest til. Såvidt jeg har skjønt det spiller du en kvinnelig kriger og du kommer til å befinne deg i mange 1vs100 situasjoner. Jeg elsker umulige situasjoner og dette har vært min drøm lenge. En Samurai mot kanskje 1000 soldater i en og samme scene :D

Lenke til kommentar

6031280[/snapback]

Du har gitt opp nextgen med 360 allerede? Jaja. Litt tidlig kanskje.

Hva er nextgen for deg egentlig? 120 fps?

6031695[/snapback]

Nei, men jeg betaler ikke full pris på spill som sliter med frames.

Nå er det jo sant at jeg er PC spiller som ønsker å få meg en skikkelig konsoll. Jeg er nok kresen.

Får vi se den kvaliteten med den flyten som crappy kvalitet video vises her så blir jeg nok fornøyd

Lenke til kommentar
Du sier du ikke er en PS fanboy, men du begynner sannelig å høres mer og mer ut som en, eller så er du rett og slett bare en hater. Gi noe konstruktiv.

6032043[/snapback]

Er det noen som er hater og fanboy her så er det deg. Du brenner deg fast på at 360 er best og ferdig med det. Du er helt sikker på at spill ikke vises på PS3 og video er ikke gameplay.

Jeg vil se noe Next Gen og den type spill som er vist i video er faktisk ingame. Så har noe å se frem til når det gjelder spill på konsoller.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
avanore & crockett: Gi dere _nå_, ellers får dere ferie.

6032260[/snapback]

Thank god it came a mod :thumbup:

Jeg er faktisk ganske lei av å lese samme fanboy krigen i tråd etter tråd.

Dette så nice ut og det så meget lovende ut.

Har selv 360 og er rimelig fornøyd med den. Men det er som VG sa. Det er Next Gen på vent.

Liker ikke at oblivion hakker :thumbdown:

Lenke til kommentar

6032260[/snapback]

Har selv 360 og er rimelig fornøyd med den. Men det er som VG sa. Det er Next Gen på vent.

6032284[/snapback]

Er nok mere irritert over hvor mye penger jeg har brukt og det må jeg få ut :D

Lenke til kommentar

6032260[/snapback]

6032284[/snapback]

Er nok mere irritert over hvor mye penger jeg har brukt og det må jeg få ut :D

6032296[/snapback]

Why bother about something as commen as money?

Vel jeg har nok lagt ned litt for mye i HD og 360.

Men synes den er ganske gøy. Burnout er supert. Har hatt mange gode timer med oblivion. Som hakker, men har glimrende grafikk.

Jeg tror PS3 vil være ganske bra. De er kjent med å ha bra produkter. Men at det blir 120fps er bare idiotisk. Så mye bedre specs har den ikke.

Lenke til kommentar

Det vil komme en hdtv fra sony snart som har 1080p og støtte for opptill 100fps. mens 120fps har ikke kommet ut enda.. Det var hvertfall det prodkt ansvarlig hos sony norge sa til meg når jeg intervjuet han i et skole prosjekt.

Endret av PeserN
Lenke til kommentar

Herregud!

Jeg begynner å lure på om enkelte folk her er mindre intelligente, eller bare forbannet godtroende.

Folk hopper jo på hypen til sony, og fremlegger dette som fakta. (Samme hendte med MS og 360en.)

Våkn opp! Sony er full i BS.

Flere av dere vil bli utrolig skuffet når PS3 lanseres. (Selv om dere da kommer til å nekte for dette, og gi utrykk for at dere er kjempe fornøyde og at Messias er kommet til jorden atter en gang)

Dette med 1080p og 120fps er ren sony-propaganda.

Les denne artikkelen. Et nettsted har vært på besøk hos ymse utvikklere. Kikizo Games

Perhaps the biggest bombshell we've learned in the world of PS3 development right now is that many (if not most) games are simply running in 720p - not the ambitious, bleeding edge 1080p "Full HD" standard that Sony had us so excited about. And certainly, not two of them stuck together for a ludicrous 32:9 double-1080p.

Nvidia was on the money with its President's comments last May: resolution is indeed the enemy of graphics. Our insider explains: "Sony wanted 1080p, but we're working at 720p and 1080i, same as on the Xbox 360. Even with [final hardware] in mind, reaching good frame rates at 1080p with next-gen graphics is almost impossible. Instead many developers, ourselves included, are reworking so they run at 720p. PS3's output takes care of upscaling it - so no native 1080p, but it still looks killer." Perhaps there was always a specific reason why Sony felt it should say "up to 1080p"?

But the vast majority of PS3 gamers may not see this apparent hiccup as an issue; the tiny (projected) proportion of players lucky enough to own Full HD 1080p sets will see little difference; both 720p and 1080i are already visually stunning, and PS3 competently upscales. Even if it couldn't, most 1080p screens will supposedly upscale pretty well by themselves. Some developers even see this situation as a positive one: "It's not going to be a big deal for players, but it helps conserve CPU cycles so it's certainly a big deal to us."

So is the 1080p dream lost? It's hard to say for sure, but the developer suggests some games will still support it. "I think native 1080p games will be in the minority. Getting the best effects and performance is easier at lower resolution, so we can offer the gamers more thrills. I don't think this situation will change much."

Lenke til kommentar

Vo0do0: Setter pris på om du ordlegger deg på en litt annen måte neste gang. Å si at folk er mindre intelligente fordi de venter på noe er litt i overkant.

Vennligst ikke kommenter ovenstående innlegg, i såfall på PM.

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...