Gå til innhold

Leaked PS3 video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, dne var ny for meg hvertfall og ser veldig lovende ut :dontgetit:

Selvom dette viser seg å ikke være ingame viser alle videoene hva Sony ønsker å skape, og det er utrolig lovende bare det!

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett denne før og det så ganske låvende ut selv om kvaliteten var som trøndersodd.

Jeg må si at jeg virkelig gleder meg til E3 å få se hva sony har å si om PS3. De vil nok vise frem ny kontroll og en del ingame video nå.

Det med 120 fps var bare en mulighet de så på. Men jeg tror nok ikke det er særlig fakta. Når har ken (playstations far) vert ganske løsluppen og leken når han har omtalt de nye konsollene sine. Som regel er det mulig det infrir. men det er også en del BS.

Men disse filmene virker hakket bedre en det 360 har levert ivertfall. :roll:

Lenke til kommentar
Men disse filmene virker hakket bedre en det 360 har levert ivertfall.  :roll:

6030012[/snapback]

Enig i det, men venter å uttale meg angående det til vi har fått se 100% ekte ingame videoer, evt prøve det selv. X360 så VEEELDIG bra ut ingame det også før vi fikk avslørt litt svakheter når det endelig ble sluppet ut (tenker mest på PGR3 osv)

Lenke til kommentar
Men disse filmene virker hakket bedre en det 360 har levert ivertfall.  :roll:

6030012[/snapback]

Vel, siden 360 har vært ute et år så burde den ihvertfall by på konkurranse. De må konkurrere mot andre generasjons titler på 360 på årets E3.

Lenke til kommentar

For Ken Keturagi er fakta et fremmed ord som ikje eksistere i hans vokubular.

Han ville ikkje bare kjøre spill i 120fps, han ville i tillegg kjøre dem i 1080P

er ikkje mykje fakta i det, eller teknologisk mulig ein gang.

next gen konsollen er ikkje SÅ kraftige, ikkje the God almigthy ps3 ein gang.

Lenke til kommentar

Egentlig sier disse filmene ikke mye. Kvaliteten er så dårlig at grafikken både kan se bedre ut enn den er eller dårligere. F.eks kan HDR see mye graftigere ut og alt får et mer post proceced look. Men det gjør også at detaljer går tapt. Basert på disse filmene kan du egentlig ikke si noe som helst om grafikken. Alt blir jo bare spekulasjoner.

Alt var jo også techdemoer. Med prelaged kamera bevegelser. Eller som i tilfellet med Bilen, ikke noe mye annet i bildet. Ingen virkelige gameplay klipp.

Lenke til kommentar
Hm, dne var ny for meg hvertfall og ser veldig lovende ut  :dontgetit:

Selvom dette viser seg å ikke være ingame viser alle videoene hva Sony ønsker å skape, og det er utrolig lovende bare det!

6029977[/snapback]

Jeg er ganske sikker på at det vi ser her er ingame

Lenke til kommentar
Nå kjører jo ikke disse demoene på en PS3 heller da (siden den ikke er ferdig). Så jeg tror folk bør roe ned forventningene til det faktisk kjører på en PS3.

6030345[/snapback]

Hvorfor skal ikke disse demoene kjøres på en PS3 kit? Siden de har world realise på PS3 allerede i september så har de nok nå allerede en PS3 som kan spilles på. Er bare tull det du sier. Gå og spill 360 du

Lenke til kommentar
Nå kjører jo ikke disse demoene på en PS3 heller da (siden den ikke er ferdig). Så jeg tror folk bør roe ned forventningene til det faktisk kjører på en PS3.

6030345[/snapback]

Hva er det du hinter om? At det bruker dev-kits kraftigere enn ps3? Hmm. Høres kjent ut det der.

Lenke til kommentar

6030345[/snapback]

Hvorfor skal ikke disse demoene kjøres på en PS3 kit? Siden de har world realise på PS3 allerede i september så har de nok nå allerede en PS3 som kan spilles på. Er bare tull det du sier. Gå og spill 360 du

6030631[/snapback]

Det her er på mange måter starten på en håpløs diskusjon... At dere aldri lærer. Ingen kan si noe som helst angående hva som fungerer og ikke fungerer. Tror vi venter til E3 og ser da!

Lenke til kommentar
Hvis jeg husker riktig så stammer dette med 120fps fra det faktum at ps3 visstnok støtter to skjermer.

Sonys regnestykke blir da 2*60fps = 120fps. Som jo blir litt tøysete.

6030695[/snapback]

Seriøst? Er jo helt topp hvis man skal spille på lan! Trenger ikke 2 maskiner.

Er bare ta med 2 flatskjermer og 1 PS3 så slipper man splitscreen. Er jo genialt!

Men hvis et spill skal støtte 2 skjermer og det skal gå i 60 fps så må maskinen har kraft nok til 120 fps tilsammen.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

6030345[/snapback]

Hva er det du hinter om? At det bruker dev-kits kraftigere enn ps3? Hmm. Høres kjent ut det der.

6030664[/snapback]

Forskjellen på dette og det du så diskrè hinter til er at PS3'en fremdeles ikke er ferdig, og specsene kan fremdeles forandres på. De har enda ikke fått all hardwaren inn i selve PS3 designet, og produksjonen av alt de trenger er ikke ferdig. Xbox360 derimot er ferdig, dev.kits og alt er ute og det vet hva de jobber med.

Ganske vesentlig forskjell på noe som er ute og lansert, og noe som fremdeles er langt inn i fremtiden og er et godt stykke unna å komme i produksjon, hvor de såvisst ikke har endelige dev.kits, noe de mest sannsynlig ikke får før et par uker før lansering. Demoene dere ser er mest sannsynlig kjørt av supercomputers slik de gjorde på E3. Det er ihvertfall det de fleste som var der har inntrykket av hvis du leser på noen av spillsidene som Gamespot, IGN, 1Up osv.

Det kan derfor ikke sammenlignes med det du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...