Barkster Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Sitter her med et HK som kun støtter AGP samt at jeg har AMD Athlon XP Prosessor. Ja jeg vet at jeg burde bytte til nyere CPU men har ikke råd til å bytte hele systemet. Hovedkortet mitt er av den trange typen så lange AGP kort er det ikke plass til, Saken er at jeg vil så gjerne ha et kraftiger skjermkort og lurer på om ikke et HK med støtte for PCIe ville vært det beste valget. Endret 2. mai 2006 av Barkster Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Joda, men det finnes ingen Socket A hovedkort med PCIe etter det jeg vet. Du kan fremdeles tune opp PCen din fint med AGP kort. AGP er jo ikke helt dødt enda, du får f.eks 7800GT kort til AGP, det er ganske rått kort Edit: definer hva du mener med at lange agp kort ikke passer? Endret 2. mai 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Mål hvor langt det er mellom selve"utgangen" av kabinettet, altså braketten med koblingene, og det første hinderet du treffer på, om det er kabinettet eller hva det er. Da vil du få et fysisk mål på hvor langt kort du kan ha, og jeg tror du kan sjekke dette hos en nettbutikk med utfyllende info om varene sine, eventuelt høre her inne. Da kan jo sikkert de som har AGP-kort måle disse? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Mål hvor langt det er mellom selve"utgangen" av kabinettet, altså braketten med koblingene, og det første hinderet du treffer på, om det er kabinettet eller hva det er. Da vil du få et fysisk mål på hvor langt kort du kan ha, og jeg tror du kan sjekke dette hos en nettbutikk med utfyllende info om varene sine, eventuelt høre her inne. Da kan jo sikkert de som har AGP-kort måle disse? 6030022[/snapback] har ikke målt men kan si at jeg kjøpte et X800 XL når det kortet kom ut og det passet ikke. Så lange kort kommer borti Ram portene mine. Har et Epox 8RDA+ hovekort om noen lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå