chipmann Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Jeg har skrevet en god del bøker før, og nå har jeg planer om å skrive en til. Jeg ønsker å få ideer fra alle som leser dette forumet. Deretter setter jeg sammen alt og lager noe ut av det. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvilken type bok er det snakk om? Roman? Hvilken sjanger? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jeg tenker vel litt på en roman... Holder på med en bok akkurat nå som heter "Universets gjenopptagelse" Bare kom med masse forslag! Alle sammen!! Behøver ikke å være en hel handling. Du kan for eksempel si: "Per blir skutt i en middelalderborg." Endret 6. mai 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Høres ikke ut som en god motivasjon for ei bok... Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 det var et eksempel!! alle sammen! Kom med forslag! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det jeg mente var at det høres litt søkt ut å be andre finne ut hva du skal skrive om. Dag Solstad har sagt at han kan produsere ei bok i måneden om det er om å gjøre, det er bare å følge en mal. Men han gjør det ikke, for da vil bøkene hans miste sin verdi, de vil ikke lenger ha noe å tilføye. Det jeg prøver å si er at du må skrive om det DU vil skrive om! Hva er det du vil fortelle? Hva er det i samfunnet du vil "ta opp til debatt"? Om du bare vil ha skrivetrening så kan du starte en blogg hvor du skriver små tekster om det eine med det andre. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 jeg har skrevet så mye at jeg ikke har flere ideer. derfor: kom med forslag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du kan overta og skrive om Harry Potter 7 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En vinkelner som bruker helgene til å drikke seg kanon, en helgedranker. Kelneren vår har et anstrengt forhold til sin mor, men gjennom hjemkomsten til sin tapte far får han bedret forholdet til mora og må på grunn av den nye familiesituasjonen omdefinere sitt verdensbilde. I løpet av historia treffer helgedrankeren ei flott jente, men etter kort tid kommer det fram at jenta snorter heroin på fritida. Vår venn kelneren prøver også heroin for å roe ned reka. Resten får du finne ut selv. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei! Jeg har skrevet en god del bøker før, og nå har jeg planer om å skrive en til. Jeg ønsker å få ideer fra alle som leser dette forumet. Deretter setter jeg sammen alt og lager noe ut av det. 6029163[/snapback] Klart å fått noe publisert eller? On-topic: Jeg kan selvsagt hjelpe deg med ideer til den nette sum av 3000 kr timen. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hva slags bøker skriver du? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har tatt feil før, men må innrømme at jeg tviler litt på at du har "skrevet endel bøker før", i og med at du er 13 år og ikke kan norsk grammatikk. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg har tatt feil før, men må innrømme at jeg tviler litt på at du har "skrevet endel bøker før", i og med at du er 13 år og ikke kan norsk grammatikk. 6081688[/snapback] Det er fint du vet hvor gammel jeg er, men jeg har skrevet en del bøker. Selvfølgelig er ikke alle like gode og noen har jeg bare kastet, men jeg HAR skrevet bøker. Den nyeste jeg har planlagt å gå inn for nå handler Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 En vinkelner som bruker helgene til å drikke seg kanon, en helgedranker. Kelneren vår har et anstrengt forhold til sin mor, men gjennom hjemkomsten til sin tapte far får han bedret forholdet til mora og må på grunn av den nye familiesituasjonen omdefinere sitt verdensbilde. I løpet av historia treffer helgedrankeren ei flott jente, men etter kort tid kommer det fram at jenta snorter heroin på fritida. Vår venn kelneren prøver også heroin for å roe ned reka. Resten får du finne ut selv. 6067760[/snapback] Sinnsykt god ide! Er dette allrede en bok eller en film? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Du kan overta og skrive om Harry Potter 7 6067735[/snapback] Harry potter 7? Nei. Den var skrevet ferdig for flere måneder siden. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Hva slags bøker skriver du? Hvor gammel er du? 6078554[/snapback] Jeg skriver alle mulige bøker, men jeg liker best litt sånne urealistiske romaner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Du kan overta og skrive om Harry Potter 7 6067735[/snapback] Harry potter 7? Nei. Den var skrevet ferdig for flere måneder siden. 6092539[/snapback] Akkurat...er det derfor JKR framleis driv å skriv på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kjør på med hvordan legaliseringen av svartebørshandel gjør at billettkontorene kjøper alle billettene til en konsert og en stakkars vennegjeng uten billetter må ty til kriminalitet for å finansiere de mye dyrere svartebørsbillettene. Om du tar Kristin Krohn Devold i samme slengen gjør det meg ikke så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå