Gå til innhold

Irriterende WRC Rally Evolved

Anbefalte innlegg

Dæven som jeg irriterer meg over det siste WRC-spillet til PS2.

Det eneste jeg synes er litt fett er at man kan skru av (eller p) styringshjelpemidler. Med andre ord blir det mange forskjellige vanskelighetsgrader i spillet.

Men, er det flere som deler irritasjonsmomentet med meg?

- Er drittlei idiotiske kommentarer fra kartleser. Og "Det er en Skoda som har brutt" blir f*** meg sagt på nesten hver etappe.

- Synes også det er lousy at det kun kjøres 3 etapper per rally. Før var det 7 - og jeg syntes den gang at DET var lite. Hvorfor kan man ikke dele spillet over flere disker (kanskje ikke mulig på PS2)? Jeg vil ha mer virkelighet når det gjelder etappene. 3 stykk er jo latterlig.

- Og hva med alle på forhånd innlagte resultater av kjører "EVO"? Kan man ikke slette disse? Jeg skulle gjerne hatt en rekordliste med mine egne rekorder. Føkk ass!

- Og hva med alle de "virkeligshetsnære" hendelsene som dukker opp på hver etappe?!! DET er irriterende det. I dag kom det plutselig en gedigen kampestein rullende over veien. DET skjer jo ofte.

Hvorfor spiller jeg dette spillet lurer du kanskje? Hm... vanskelig å si. Men jeg synes det er kult å kjøre WRC-rallyene med riktige navn. Håper spillprodusenten fikser opp en del av dette irriterende greiene her.

:mad:

Kom på en ting til:

Hvorfor kan de ikke frigjøre plass ved å fjerne SUper1600, og alt annet tilleggspiss (oi, unnskyld uttrykket) som sikkert ingen gidder å bruke ?!?!?!

Endret av tomarild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...