DilliMusic Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hei hadde et skjermkort som bestemte seg for å slutte å virke. så derfor måtte jeg ta i bruk det gamle skjermkortet som fulgte med pc'n da jeg kjøpte den. må bruke den så lenge. MEN jeg finner ikke noe driver til den:( på oppgave linjen helt til venstre står det intel® Extreme Graphics. (må bruke det til jeg får kjøpt nytt skjerm kort gitt). har win xp pro. hvor kan jeg finne driveren? har lett men finner ikke Lenke til kommentar
BMP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du må jo si litt om hva skjerkortet heter før noen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 http://www.intel.com/products/chipsets/eg1/index.htm Sikkert her.. Trykk Get Graphics Drivers and Support. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Du må jo si litt om hva skjerkortet heter før noen kan hjelpe deg. 6029047[/snapback] ehm intel® extreme graphics kansje? stod det i posten over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå