HrSteen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Var en tur ute på Dønna i Nordland for å blant annet rydde opp etter han Narve, samt få testet ut mitt nye 100-300 objektiv i helgen. Det ble noen bilder av rådyr, men dem er jo ikke kjent for å være gode modeller så jeg fikk jo ikke akkurat tid til å komponere bildene. Så det ble no som det ble, uryddig bakgrunner og "støy". Men morro var det! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ønsker du konstruktiv kritikk på disse bildene eller ønsker du kun en bekreftelse på at de ble "mislykket"? Uansett så har du jo svart på dette selv. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 hehe, godt spurt egentlig. Var vel kanskje mest en liten fotohistorie. Kanskje passet under ett annet forum? hmm.... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg likte godt bildeserien fordi den sier litt om hvor mye som skal til - før en trykker på utløserknappen - for å få gode bilder av ville dyr. Jeg har mye mer empati med en amatør som svir seg litt på fingrene og kun får en rekke bakdeler i det dyrene gjør full retrett rundt en haug traktoregg enn med en proff med objektiver verdt mer enn mitt jordiske liv.. Morsom følelse av fart i det siste bildet forresten, hvor du ser hvor mye det fremste rådyret legger seg over for å holde balansen gjennom svingen Lykke til neste gang! Mvh Kjetil Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm, du kan få noen av meg til en billig penge... Tatt på ca 1.5 meter gjennom vindu... PS: Ikke meningen å "kuppe" tråden din..... Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hehe, dårlige minner her... Jeg kom en gang kjørende forbi en kjempestor flokk med rådyr like ved veien, mot en smådramatisk bakgrunn. Tenkte jeg skulle ta noen bilder, og utrolig nok ble de stående og kikke på meg mens jeg roooolig stoppet bilen, laaaangsomt tok av meg setebeltet, forsiiiiiiktig hentet fram kameraet fra baksetet, og stiiiiiille gikk ut av bilen... Helt til jeg så hånda mi ta tak i bildøra og slamre den igjen av gammel vane. Og borte var de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå