GeO Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Håper noen kan hjelpe meg med et særdeles kinkig problem som jeg ikke aner hva kommer av. PC-en frøs plutselig til is (eufemisme for "hengte seg") i går, og da jeg bootet igjen, fikk jeg beskjed om at en systemfil var skadet. Greit nok, fikk startet opp etter å ha vært fremme en tur med Win XP-CD-en og lastet inn noen viktige filer, men nå fungerer ikke musen lenger. Musen (for øvrig en Logitech MX1000) fungerte fint før ulykken, men er nå helt død. Ei heller fungerer det å bytte ut med en annen mus (MS Intelli Exp. 4), eller koble til i PS2-kontakten via USB/PS2-adapter. På tross av dette melder Enhetsbehandling om at enheten fungerer som den skal. Noen anelse om hva som må til? Endret 5. mai 2006 av TwinMos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 På de fleste trådløse mus er det en knapp man skal trykke ned på mottakeren for å så trykke på en knapp på musa. Gjelder dette din mus? Hva som kan være feilen men intellien skjønner jeg ikke... I BIOS burde det stå ett eller annet om PS2-kontakten. Ta deg en tur innom BIOS å se om du finner noe. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Fikk ordnet det, dog litt mer tungvint enn jeg hadde trodd måtte til. Ble etter hvert lei av å prøve alt mulig (reset-knappen inkludert ), så jeg prøvde å kjøre full systemgjenoppretting m/ Windows-CD. Førte til at museproblemet ordnet seg, så nå er alt som før. Takk uansett for tips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det var bra at du fikk det til. Ikke mye gøy å ha noe som ikke virker som det skal. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Nei, det er ikke det. Surfing med kun tastatur til hjelp er slitsomt i lengden, for ikke å snakke om når husstandens overordnede ønsker å legge kabal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå