jegerenfisk Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Heisann, Jeg har tenkt å skaffe meg et G15 tastatur.. Problemet er at jeg ikke vet om jeg skal velge Engelsk, eller svensk layout..Hvor stor er forskjellen fra Norsk? Har lagt merke til at svensk er langt dyrere en engelsk.. Det jeg også lurte på er om det kun er markeringen på tastene som er forskjellig. F.eks .. hvis jeg endrer til Norske innstillinger i XP så vil jeg ha ÆØÅ bare med engelsk layout? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
unnstoppeble Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Heisann, Jeg har tenkt å skaffe meg et G15 tastatur.. Problemet er at jeg ikke vet om jeg skal velge Engelsk, eller svensk layout..Hvor stor er forskjellen fra Norsk?Har lagt merke til at svensk er langt dyrere en engelsk.. Det jeg også lurte på er om det kun er markeringen på tastene som er forskjellig. F.eks .. hvis jeg endrer til Norske innstillinger i XP så vil jeg ha ÆØÅ bare med engelsk layout? Takker for alle svar. 6028954[/snapback] Du burde velge svensk layout hvis du ser på tastene noen ganger, men hvis du ikke ser på tastene i det HELE tatt så er det ikke noe problem med engelsk.. Hvis du har på norsk i XP, så vil du jo få alt som vanlig norsk tastatur, bare markeringene på tastene er litt forskjellig... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 NÅR kommer det norske tastaturet da? en lokal data-sjappe sa de kunne skaffe G15, men sa ikke noe om Norsk layout. (det gjennstår og se) prisen havnet på 800,- Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er _ikke_ planlagt noen norsk layout på dette tastaturet er de svar jeg har fått.. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 NÅR kommer det norske tastaturet da? en lokal data-sjappe sa de kunne skaffe G15, men sa ikke noe om Norsk layout. (det gjennstår og se) prisen havnet på 800,- 6078634[/snapback] 800 kr er vel litt vel dyrt! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er det noen nettbutikker som selger g15 med svensk layout til en nogenlunde god pris nå da? Jeg fant det på komplett, men det koster jo 750kr. US koster jo under 500kr på shg... Lenke til kommentar
stompy Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 vEl, hvis du vil ha norsk layout ville jeg ahr ventet på G16, som snar kommer ut. Det kan godt hende at den får norsk layout :-) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 vEl, hvis du vil ha norsk layout ville jeg ahr ventet på G16, som snar kommer ut. Det kan godt hende at den får norsk layout :-) 6121390[/snapback] Har du noen link? Lenke til kommentar
stompy Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det var en artikkel om det på Hardware en gang, men jeg klarer ikke finne den igjen nå :-/ Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det var en artikkel om det på Hardware en gang, men jeg klarer ikke finne den igjen nå :-/ 6161529[/snapback] Snakker du om G11? Det samme tastaturet bare uten lcd-skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå