wil Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er ikke helt sikker, men det ser ut som at den ikke har funnet lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) kde kontrollsenter -> lydserver Sett den til auto eller alsa. Trykk bruk, og test lyden. (kontroler sjølvsagt at volumet er stilt opp, og at ikkje main og pcm er muta) Endret 6. mai 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 kde kontrollsenter -> lydserverSett den til auto eller alsa. Trykk bruk, og test lyden. (kontroler sjølvsagt at volumet er stilt opp, og at ikkje main og pcm er muta) 6051053[/snapback] Gjorde dette nå, men når jeg trykker på Apply\bruk så kommer den samme meldingen opp som kommer når jeg starter KDE(den jeg skrev på forrige innlegg). Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Meld brukeren din inn i gruppen audio. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Meld brukeren din inn i gruppen audio. 6051489[/snapback] Ja det hørtes fornuftig ut. Hvor gjør jeg det? Er helt fersk i KDE. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Rediger filen /etc/group for hånd, eller kjør (som root): gpasswd -a dittbrukernavn audio Deretter må du logge ut og inn igjen før det har noen effekt. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 gjorde som du sa (gpasswd osvosv), men får fortsatt akkurat samme meldingen. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har du logget ut og inn igjen? Er de aktuelle modulene til kortet ditt lastet? Arch wiki Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Linken hjalp meg. Alt funker nå. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Merkelig. Eg fikk akkurat samme og gjorde akkurat som Garathor sa og det løyste problemet. Men noko anna som eg ikkje skjønner er at amaroK ikkje finner nokon lyd motor. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Men noko anna som eg ikkje skjønner er at amaroK ikkje finner nokon lyd motor. Har du installert noen motor? De ligger i egne pakker. Installer amarok-engine-xine eller amarok-engine-gst. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Oki. Ein anna ting som irriterer meg er at når eg minimerer og maksimerer vinduer så stopper lyden opp =\ Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det høres veldig rart ut. Beklager, jeg kan ikke hjelpe. Er det KDE du bruker? Har du prøvd et annet DE/WM? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Det er KDE ja, og eg har ingen planer om å skifte det ut. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det sa jeg ikke at du skulle heller. Men det kunne ha vært greit om du prøvde noe annet, for å se om problemet kun gjelder KDE. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Ok, får sjå om eg orker det tenker på å prøve ein anna lyd motor. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvilken er det du bruker nå? xine er å anbefale. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Eg trur det er gstreamer. Har nesten kun hatt dårlig erfaring gstreamer =\ Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Finnes det noko nedlastningsprogram alla Limewire i pacman? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Finnes det noko nedlastningsprogram alla Limewire i pacman? 6054995[/snapback] Vet ikke om det finnes i pacman, men skal likke være så vanskelig og installere utenom; Frostwire. Det er en clone av limewire som funker på de fleste OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå