BigJaffa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Trenger litt hjelp her... Saken er sånn at vi skal ha russedåp i morgon og eg har ikkje peilin på eit KONGE russe namn. Så kom med nokon ideer. (ikkje: Gullgutten, osv.... ) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) - BigJaffa - 1337 - Navneløs - [insert Name Here] - "Hvem navn er best?" - Gullgutten - Sølvgutten Endret 2. mai 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Trenger litt hjelp her... Saken er sånn at vi skal ha russedåp i morgon og eg har ikkje peilin på eit KONGE russe namn. Så kom med nokon ideer. (ikkje: Gullgutten, osv.... ) 6028747[/snapback] skal du velge russenavn selv? men kanskje "partyløva" Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) - BigJaffa- 1337 - Navneløs - [insert Name Here] - "Hvem navn er best?" - Gullgutten - Sølvgutten 6028799[/snapback] Har faktisk tenkt litt på BigJaffa eller berre Jaffa. Men er ikkje sikker på om det er noko....Men liker Jaffa Jepp skal vist det. Tviler på at partyløve passer til meg... Eg er ikkje noko fest mann Endret 2. mai 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Et russenavn skal jo være det noen andre kaller deg. Hvis man skal velge selv, faller poenget bort, mener nå jeg. I hvert fall; spør de som kjenner deg Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Ok får gjer det da.... heilt sikkert meir hjelp der:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå