Gå til innhold

TES: Les dette før du poster, her finner du svar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du spiller vanilla (vanilla = uten modifikasjoner), så tjener du definitivt mest penger (etter min erfaring) dersom du tar deg en tur f. eks. fra Imperial City til Anvil til fots og plyndrer samtlige huler på veien. Ta med deg alt verdt mer enn 50 septims, og høyne terskelen etter hvert som du blir rikere og kommer høyere opp i level (da finner du bedre og dyrere ting). Selg alt i hop til Varel Morvayn i butikken "Morvayn's Peacemakers" i Anvil (når du har fylt opp inventaret ditt, fast-travel til Anvil, selg det og fast travel tilbake, fortsett videre).

På denne måten kommer du ekstremt raskt opp i level, og du tjener ganske fett. Grunnen til at jeg foreslår nettopp Morvayn, er at han ikke er så god i Mercantile (noe som gir deg bedre priser) samtidig som at han har mye penger (sjelden kombinasjon).

Bare pass på å beholde ting som koster 3000 septims eller mer, det er vanligvis så kraftige magiske ting at du kan bruke dem selv. Hvis du vet at du ikke kommer til å bruke dem, kan du så klart beholde selge dem.

Generelt: Ta en tur fra en by til en annen, plyndre alle huler og selg det du plukker opp. Lykke til. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Er det noen som vet hvor jeg finner en merchant som kjøper dyre ting? finner liksom ikke noe over 400 =/

9647997[/snapback]

Tro det eller ei, men ikke bare sier jeg uttrykkelig i det første innlegget i denne tråden at UESP har svaret på alt - jeg lenker faktisk til blant annet nettopp dette. :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
jeg har kjøpt meg bare oblivon elder of scolls IV til pc og når jeg tar på play så funker det ikke er det noe feil med PC-en min eller spiller?

svar så fort som mulig

Jeg er redd du må gi en litt mer detaljert feilbeskrivelse enn det for at noen skal kunne hjelpe deg. :) Opprett gjerne en egen tråd for dette, og husk å lage en god og beskrivende emnetittel.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
veit! dette er et noob spørsmål, men hvordan ofrer man ting. skal ofre for den dere statuen sån der man får av will-o-the-wisp(glow dust tror jeg det het). takker for svar

Ha det du skal ofre på deg, og trykk på statuen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...