Gå til innhold

TES: Les dette før du poster, her finner du svar!

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor jeg kan få tak i en mod som gjør at merchants har infinite money?

den skal bare endre akkurat det og ikke alt mulig annet rart... helst.

eller ihvertfall har mer penger :p 1200 er litt for lite for ting som er "listet" til 10k+

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet hvor jeg kan få tak i en mod som gjør at merchants har infinite money?

eller ihvertfall har mer penger :p 1200 er litt for lite for ting som er "listet" til 10k+

6519616[/snapback]

Etter hvert finner du så mange ting som er "listet" til så mye at penger ikke blir noe problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar

6519616[/snapback]

Etter hvert finner du så mange ting som er "listet" til så mye at penger ikke blir noe problem i det hele tatt.

6521181[/snapback]

hehe peng er ikke noe problem er bare plagsomt å se noe man solge for 1200septims koste 15 000 om man skulle kjøpt den tilbake :p.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvordan i hele tatt tjene penger? Er lvl5 etter flere timer inngame :(

Birger :)

6668740[/snapback]

Plyndre alle huler på veien fra A til B, og selg alt du finner. Du levler raskt, og vil da raskt få tilgang til bedre utstyr som du kan selge.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Etter min mening er ikke det en guide på samme måte som de andre trådene jeg har nevnt. Tråden du linker til, baserer seg på at man i skrivende stund må være innstilt på å lese gjennom 36 (!) sider for å om mulig finne svar på det man lurer på. Dersom alle spørsmålene hadde vært samlet opp i én tråd ett innlegg, så hadde den vært til større hjelp. Men likevel, de aller fleste spørsmålene der finner man svar på hos UESP, som jeg jo har linket uttrykkelig til i de første avsnittene.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gratulerer med godt kjøp! :thumbs: Dessverre får man ikke en ekte Elder Scrolls-opplevelse på Xbox (for å få det må man ha modifikasjoner som Oscuro's Oblivion Overhaul), men du vil absolutt få en god spillopplevelse som forhåpentligvis varer lenge. :)

Du har ikke spilt det på PC før, regner jeg med? Er det første gang du stifter bekjentskap med The Elder Scrolls?

Hvis det er noe du lurer på, så er det bare å ta turen her og spørre når som helst. Denne delen av forumet (og egentlig hele Diskusjon.no) har en stor brukerbase som vil være behjelpelig med alt. Du fant veien til denne tråden her, og det er flott. Bare les første innlegg før du spør om noe - det er mange vettuge lenker der, spesielt dem som peker til UESP (Unofficial Elder Scrolls Pages). Skulle du lure på noe du ikke finner svar på, så fyr løs! Vi er er for å hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...