sprellert Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har en relativt ny MediaPC med et GF6800SE (PCI-E). Maskinen har etter min mening bra nok ytelse for spilling (P4DC 3GHz, 2GB RAM), men skjermkortet følger ikke helt med i svingene. Kan noen anbefale et skjermkort som klarer å en del bedre ytelse i spill (World of Warcraft, Oblivion o.l.) og som samtidig ikke øker lydvolum med 50db og temperatur med 30 grader? Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har en relativt ny MediaPC med et GF6800SE (PCI-E). Maskinen har etter min mening bra nok ytelse for spilling (P4DC 3GHz, 2GB RAM), men skjermkortet følger ikke helt med i svingene. Kan noen anbefale et skjermkort som klarer å en del bedre ytelse i spill (World of Warcraft, Oblivion o.l.) og som samtidig ikke øker lydvolum med 50db og temperatur med 30 grader? 6028341[/snapback] Tja, er fornøyd med mitt 7600gs som er stille (passivt kjølt) og drar oblivion helt greit. Men det er ikke noe l337 gamer kort, det skal inrømmes. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du sier ikke noe om budsjett, men ATI All-in-Wonder X1900 er jo det ultimate mediasenter-kortet... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Velkommen til forumet! Jeg ville anbefalt et GeForce 7600GT. Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå