Republic3D Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hei! Jeg har avast antivirus program som har fungert veldig bra. I går oppdaterte jeg windows og da frøs pcn min. Jeg måtte ta system recovery til en dag tidligere så pcn ville virke igjen. Etter det har ikke Avast klart å oppdatere seg selv som den pleier! Istedet for den blå firkanten med oppdatering som kommer opp til høyre kommer det en rød firkant. Når jeg trykker på den kommer følgende beskjed opp: Informasjon om gjeldende oppdatering: Sist oppståtte feil: Kan ikke velge server å laste ned fra (fra 0). Total tid: 0 s Noen som vet hva som har skjedd evt hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Tror ikke det nytter med en reinnstallering av Avast. Takker for all hjelp. Endret 6. mai 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Major Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 prøv og bytt antivirus program!! vis det ikke virker så ta og formater dataen din:P anbefaler nod32 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Er nod32 gratis? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Slett og installer Avast på nytt.... Lenke til kommentar
Major Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ser det ene innlegge mitt ble sletta:p glømmt vel noen regler vel:P Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Det går ikke å fjerne Avast fra legg til eller fjerne programmer menyen. skjer absolutt ingenting når jeg trykker på avinnstaller. Leste på hjemmesiden deres om problemet, og det var slik det skulle fjernes... Endret 6. mai 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg vil nok tippe at han postet noe om en crack, eller noe annet som har med piratvirksomhet å gjøre. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Å.. sånn ja. edit: Nå er problemet løst. Endret 6. mai 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Du skal avslutte med å fortelle hva som løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå