MagnusW Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det noen som vet om noen bra fotobutikker i asker, bærum eller oslo? Jeg vet bare om Japan Photo i sandvika Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fotovideo i Oslo peker seg jo ut som en grei butikk med godt utvalg... Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Elite Foto på Holmensenteret har, eller kan skaffe det meste. (Prisnivået fører allikevel til at det meste handles hos B&H eller eBay for min egen del). Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Lømorks i samme gate som Eldorado kino i Oslo er bra. Photo Phono i Vogts gate på Thorshov er heller ikke tapt bak en vogn. Lenke til kommentar
filtvet2 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Lømorks i samme gate som Eldorado kino i Oslo er bra. Photo Phono i Vogts gate på Thorshov er heller ikke tapt bak en vogn. 6030507[/snapback] Var innom Lømorks for ca 2 uker siden. Da hadde knapt nok et eneste bra kamera inne. Kommer.... var svaret.... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du kan jo også prøve Fotohuset på Karl Johan.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Går du en tur langs karl johan fra slottet, så skrått over stortorget og inn møllergata og til slutt ned til eldorado kino og du passer iallefall de beste fotobutikkene i sentrum. Kort avstand - så du kan sammenligne og se alt . Lenke til kommentar
andreash Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Lømorks i samme gate som Eldorado kino i Oslo er bra. Photo Phono i Vogts gate på Thorshov er heller ikke tapt bak en vogn. 6030507[/snapback] Var innom Lømorks for ca 2 uker siden. Da hadde knapt nok et eneste bra kamera inne. Kommer.... var svaret.... 6036806[/snapback] Det sa de til meg når jeg så etter fotosekker også. Går Lømorks dårlig eller? Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Basert på egne erfaringer kan jeg sterkt anbefale Fotohuset på Karl Johan. En relativt liten (i m2) butikk, men godt utvalg samt hyggelig og kunnskapsrik betjening. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Var innom Lømorks i vinter også. Nesten helt tomt, og samme svar som dere har fått, nemlig "kommer snart". "Snart" må være et veldig tøyelig begrep hos de gutta der. Litt kjedelig hvis du har levert inn noe på service, og de sier "snart ferdig". Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Basert på egne erfaringer kan jeg sterkt anbefale Fotohuset på Karl Johan. En relativt liten (i m2) butikk, men godt utvalg samt hyggelig og kunnskapsrik betjening. 6074339[/snapback] Enig i den. Utrolig hva de får plass til i en skoeske av en butikk! Konkurransedyktige priser også. Kjøpte 50'n min der. Lenke til kommentar
Big-Show Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Må ikke glemme Japan Photo sin avdeling i Akersgata, der får man det meste. Ligger mellom Stortinget og Grensen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå