Goliath Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) I påvente av Halo 3 på E3 så anbefaler jeg dere å kjøpe Halo 2 Original Soundtrack. Helt herlig musikk! Låt nr. 1, 4 og 13 får enhver Halo-fan til å trekke på smilebåndet og ruste opp geværet sitt Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): "..When Chuck Norris goes to bed, he checks his closet for MasterChief.." Endret 2. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Trodde du mente dette når du sa: Kos deg med Halo OST.. :!: Men soundtracket vil jeg ha! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 hehe, neinei.. Soundtracket er blanding av litt alternative og klassisk. Kombinasjonen er nydelig. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) hehe, neinei.. Soundtracket er blanding av litt alternative og klassisk. Kombinasjonen er nydelig. 6028308[/snapback] Hvilket album er det? Det første eller det nylig lanserte andre albumet? Edit: Utrolig hva man finner ut av bare ved å trykke på en medfølgende link Er visst første albumet ja.. Tror jeg ville likt det andre bedre, da det har med mye mer musikk fra cutscenes o.l. Endret 2. mai 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 å? Kan du gi meg lenke til albumet? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Halo 2 Vol. 2 OST Faktisk helt glemt at denne skulle komme ut nå Får vel bestille den også da. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 vet noen om noen norske nettbutikker som selger den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå