surferxy Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Ser at komplett har inført den greskortodokse påsken. Fin banner på komplett.no med påsketilbud. Eller varer påsken helt til jula?? surfer edit. trykkleif, og red. tittel Endret 2. mai 2006 av surferxy Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg kan ikke se denne banneren du snakker om. Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg kan ikke se denne banneren du snakker om. 6027992[/snapback] Den er der når jeg går inn. Klikker jeg på linnken så kommer jeg på siden: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...2db15b7&cks=FMB Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Heisan, Påsken er da over for lengst, faktisk for Komplett sin del også. Det som nok har skjedd her er at du har et gammelt banner i cachen din (Reload så blir det nok borte) som igjen linker inn til en side som var aktiv i påsken. Håper forøvrig at dere hadde en fin påske Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Heisan, Påsken er da over for lengst, faktisk for Komplett sin del også. Det som nok har skjedd her er at du har et gammelt banner i cachen din (Reload så blir det nok borte) som igjen linker inn til en side som var aktiv i påsken. Håper forøvrig at dere hadde en fin påske 6028293[/snapback] Oppdaterer som gal eg her, skjer fint lite, og eg har ikkje biletet i cachen min. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har ikke vert inne på komplett.no i løpet av påsken, og banneren er der når jeg går inn.. Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Heisan, Påsken er da over for lengst, faktisk for Komplett sin del også. Det som nok har skjedd her er at du har et gammelt banner i cachen din (Reload så blir det nok borte) som igjen linker inn til en side som var aktiv i påsken. Håper forøvrig at dere hadde en fin påske 6028293[/snapback] Mulig det var årsaken. Det var når jeg var innom komplett fra min arb.plass dette skjedde. Men ser ut som det ikke var bare jeg som opplevde det. Uansett syntes jeg det var en morsom kuriositet, og kona som faktisk følger den ortodokse kalenderen, syntes dette var en fin gets fra Komplett Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 De blir vel ikke kvitt varene da... Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Litt kjipt for de som handlet Fujifilm kameraet når det var påsketilbud. Nå er det jo 305 kroner billigere edit: tyrkleif... Endret 2. mai 2006 av Rekorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå