jherland Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Carola sier i et intervju med svensk TV4 at hun tror på at døde kan gjenoppstå. Les mer Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har også sett videoer fra Afrika med mennesker som har stått opp fra de døde, forteller Carola. Alle har jo sett zombie filmer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fint at det tilfeldigvis satt noen med et kamera i nærheten akkurat når personen gjenoppstod fra de "døde" da. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Haha, jeg har alltid visst at det var noe grunnleggende galt med hun dama der.... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har også sett videoer fra Afrika med mennesker som har stått opp fra de døde, forteller Carola. Dette synes jeg er rimelig frekt. Greit nok at en utsultet og syk afrikaner i et kriserammet område kan se tilsynelatende død ut der han ligger og slapper av, men man må da få lov til å stå opp igjen uten å få slikt slengt etter seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 "Nei nei han STO opp fra de døde, det var Guds kraft, for jeg så det på TV!" Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 I see dead people. 6027981[/snapback] I see dumb people Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg