jherland Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Umiskjennelige Tool overrasker igjen. Heldigvis har du ganske god tidtil å lytte deg kjent med "10 000 Days" før sommerens store høydepunkt. Les mer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Og det finnes allerede en post mer 595 innlegg om den. Godt album, absolutt! Lenke til kommentar
pej Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg falt dessverre for fristelsen, og har tyvlyttet på dette albumet en ukes tid nå. Make no mistake, dette skal plukkes opp ved nærmeste anledning. Det tok 4-5 avspillinger før det begynte å sitte, men selv ikke da føler jeg at det rettferdiggjør 9/10. En 8/10 ville vært mer passende etter mine ører. Jeg mener personlig at de gjør for lite ut av enkelte sanger til at platen kan være "genial", eksempelvis The Pot og Intension. Alt i alt, en flott plate som vil bli spilt i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg for min del er enig at dette er en nier. Tok litt lang tid før den satt skikkelig, men nå bare vokser den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg deler dessverre ikke deres entusiasme. For meg er dette noe av det dårligere Tool har levert, ikke på langt nær i samme klasse som Lateralus og Ænima. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tenkte jeg skulle prøve noe nytt (har hørt Tool før, og elsket banne, deriblandt Ænima, Latarlus og Stink Fist, som er blitt nevnt), og kjøpte 10 000 Days. Ikke helt det store første gangen, men det var absolutt ikke dårlig. Men jeg tror jeg skal kjøpe Ænima også. Elsker de sangene jeg har nevnt. Skal foresten sovne til Tool i dag Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg deler dessverre ikke deres entusiasme. For meg er dette noe av det dårligere Tool har levert, ikke på langt nær i samme klasse som Lateralus og Ænima. 6033626[/snapback] Man kunne vel strengt tatt ikke forvente at albumet ble like bra som de to? Selv synes jeg 8/10 hadde passet bedre. Uten tvil et bra album, men ingen klassiker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Man skal alltid tilstrebe perfeksjon. Å legge lista lavere enn "best" blir for meg uforståelig. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg forstår veldig godt hva du mener og er helt enig, men oppfølgere til klassikere har tendenser til å ikke bli like bra som forgjengeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg