-montana- Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 tror hdden mine har blitt litt for varme noen som vet hva jeg kan gjør med dem? dem funker ikke! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du kan skru av lokket og sette på et plaxiglass, ha litt lys i den og bruke den som modd i kabinettet ditt. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hehe. Hadde lagret denne i siden i favoritter, da jeg lurte på hvem som ga lurt tips... Sjekka den ut nå, og det er vel ikke anna å gjøre. Bra forslag BMP! ...vanskelig å si om slike hd'er... tar de kvelden kan det være vanskelig å få liv i dem igjen... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ta frem gitaren og syng "bye bye johnny godbye". Det hjelper ikke på disken, men muligens på humøret. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Drit i kødd! Har du ikke vifte i fronten av kabinettet? Sjekk i BIOS om HDD'ene er der. Hvis ikke så sjekker du kablene og strøm. HVor stor strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva mener du med at de ikke funker? At de ikke vises i bios eller at de ikke starter? Lenke til kommentar
-montana- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Drit i kødd! Har du ikke vifte i fronten av kabinettet? Sjekk i BIOS om HDD'ene er der. Hvis ikke så sjekker du kablene og strøm. HVor stor strømforsyning har du? 6057180[/snapback] har vifte i fronten ja. de kommer ikke opp i BIOSen . men når de tok kvelden var de stygg varmme . ennå var vifta på. har bare 350 W. hehe. men men var faen meg 1200 GB. men men Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 oi, oi, kanskje du burde ha skafet deg en større PSU til 1,2 TB Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Filserveren min har en strømslukende preshot CPU og 1.25TB med lagringsplass. Alt dette drives av en 350W enermax CPU. Maskinen har seff bare et PCI-grafikkort, så det hjelper vel litt. Har du testet diskene i en annen PC, eller forsøkt å plugge ut noen? Hvis det hjelper å plugge ut noen disker, er det sannsynlig at PSU'en er synderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå