McMuffin Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har et lite problem med sikkerhetsoppdateringene på pc'en. De siste 5-6 gangene har det vært den samme oppdateringen som er blitt lastet ned og installert. Har prøvd å skru av automatiske oppdateringer, men da kommer det opp et irriterende symbol i statusfeltet som "varsler" meg om at oppdateringene er slått av. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva om du velger å skjule den aktuelle oppdateringen? Hvilken oppdatering er det snakk om, forresten? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Sikkerhetsopdatering nummer ettellerannet. 149-575 kb. Hvis jeg velger å hoppe over den kommer den opp igjen sekunder senere. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Forsøkt å laste den ned manuelt fra MS sine sider og se om den registreres/installeres skikkelig da? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Det skal jeg prøve. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå