DrPhlux Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva kommer det av at 80-90% av folkene på forumet her ikke greier å se at de deler istykker ord? Det er en styggedom som bør forbys på samme måte som nazistiske ytringer spør du meg. -- mhv www.amo.no Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Man har alt for dårlig fokus på det i grunnskolen. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 For ikke å snakke om at det finnes grenser for hvor alvorlig en klarer å ta et nettfora. En kan jo spørre seg om de som deler ordene feil her inne gjør det samme på CV-ene sine. Det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg tror det er p.g.a dårlige lærere, jeg måtte ihvertfall lære min lærer orddeling Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Ser også mange andre feil; Værst og Værre istedet for Verst og verre Og og å feil. Feil bruk av kommaer, kolon og semikolon. Jepp, tror også dette har med dårlige lærere å gjøre, dessverre. Edit: Når det gjelder orddeling, tror jeg faktisk at 80% av kameratene mine gjør sånne tydelige orddelingsfeil. Plagsomt? Ja. Kommenterer det ikke dog, vil ikke være en sånn som retter på andre. Endret 2. mai 2006 av dimdal Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser også mange andre feil; Værst og Værre istedet for Verst og verre Og og å feil. Feil bruk av kommaer, kolon og semikolon. Jepp, tror også dette har med dårlige lærere å gjøre, dessverre. Edit: Når det gjelder orddeling, tror jeg faktisk at 80% av kameratene mine gjør sånne tydelige orddelingsfeil. Plagsomt? Ja. Kommenterer det ikke dog, vil ikke være en sånn som retter på andre. 6030093[/snapback] Akkurat det samme her. Lenke til kommentar
tuffslepufska Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Orddelingsfeil er en synd. Jeg så et skilt forleden dag der det stod: Intersport Vinter butikken. Det var ikke håndskrevet engang. Slike feil er skumle. Takk og lov for AMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå