ragoon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Skal f.eks skrive et navn i bakgrunnen mens kamera dreier rundt. Da vil jeg at navet skal bli "limt" på bakgrunnen og ikke følge kameravinkelen. Jeg bruker Vegas 5. Har prøvd å legge inn keyframes og la teksten følge bakgrunnen, men det er nesten umulig å få det bra til så lenge kamera ikke føres i en helt jevn bevegelse. Finnes det noen smart måte å gjøre dette på i vegas? Eller finnnes det noen andre programmer som kan gjøre dette? Kan bli en ganske kul effekt når det nesten ser ut som bokstavene står på bakken. Håper dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Enkelte meir avanserte program har iallfall mogelegheit for Motion Tracking, som er ein metode for å gjere det der automatisk, men om Vegas har det, veit eg ikkje. Blant dei mange programma som kan gjere dette, finn du t.d. Adobe After Effects og Jahshaka. After Effects koster ein del, og er relativt vanskeleg å lære seg, men du kan jo laste ned ein 30-dagers-demo og sjå på tutorialane om Motion Tracking på http://www.xtreme-is-back.com/. Jahshaka veit ikkje noko særleg om, men det ligg nokre tutorials på heimesida deira. Kor bra dette vil verte, avheng av om programmet har nokre klare, definerte punkt det kan "låse" teksten fast til (på videoen), og kor godt laga programmet er. Det er ikkje sikkert det vert perfekt uansett. Om du har mogelegheit for det, kan det kanskje vere like greit å filme på nytt, med stativ, og gjere ditt beste for å få ein jevn panorering. Då treng du ikkje lære deg noko nytt program, og resultatet vil nok verte ein del betre enn det du har fått til so langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå