triarchy Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vet dere hvor jeg kan få driverne til denne harddisken, Driver til diskett tenker jeg på da. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Driver til en harddisk? Er det en S-ATA disk du har og som du ikke finner i Windows? I så tilfelle er det driver til hovedkortet ditt du trenger. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, du trenger ikke drivere til selve disken, men evt. til hovedkortet eller kontrollere. Hvilket OS har du og hva slags hovedkort? Lenke til kommentar
triarchy Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ja, du trenger ikke drivere til selve disken, men evt. til hovedkortet eller kontrollere. Hvilket OS har du og hva slags hovedkort? 6030394[/snapback] Jeg har funnet driverne til Kontrolleren, Har et MSI PM8M2-V kort og bruker WinXP. Men det nye problemet som er, er at nå når jeg gjør det så får jeg valget mellom og velge, men da jeg velger så står det at den venter på og installere, men den installerer ikke den bare står der med den blå ruta og stygge hvite skriften. Eneste jeg kan gjøre da er og gå videre inn på installasjonen. HDen er forresten Wipa, så den er rensa for alt. Så har ikke noe OS inne nå, men skal så klart ha til WINXP Endret 3. mai 2006 av triarchy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå