4n4rk1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Har i det siste fått ett utrolig irriterende problem, nemlig at pcen rebooter etter egen vilje. dette begynnte for ett par uker siden, kom bare plutselig når jeg saff å spilte bf2. Av og til rebooter den etter 15 min, av og til 1 time, osv.. den gjør det når som helst, under spilling eller surfing. både CPU og PSU vifte går. Har søkt gjennom pcen med Norton og AdAware, og fjernet alt av spyware og virus. Etter at pcen har reboota kommer det en lapp der det er mulig å sende feilrapport, og det står: "systemet er gjennoprettet etter en alvorlig feil". Noen som kan ha noen ide om hva som kan være feil? Endret 2. mai 2006 av 4n4rk1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Prøv nye drivere. Kjør Windows update. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du kan teste systemgjennoppretting, men da mister du alt du har laget/drevet med de siste ukene da! Det kan løse problemet hvis du husker ca hvilken dato det begynte... Lenke til kommentar
4n4rk1 Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Du kan teste systemgjennoppretting, men da mister du alt du har laget/drevet med de siste ukene da! Det kan løse problemet hvis du husker ca hvilken dato det begynte... 6036441[/snapback] tenkt på det ja, men det begynner å bli en god stund siden dette startet:) (du vat jeg vat hva en systemgjennoppretting gjør Nicho ) Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 har du to minnebrikker, kjør enkeltvis og se om det er noen av dem Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Systemgjenoppretting er en smart ting, er ikke sikkert det funker hos deg det heller da. Siden det bruker mye diskplass og det kan hende du har slått det av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå