JKJK Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Reinstallerte windows i går, og i all hast installerte jeg over den gamle installasjonen istedet for å formatere disken først. Dette resulterte i at installasjonsprogrammet slettet c:\windows, programfiler og Documents and settings mappa ... i teorien. Vell.... Alt innholdet i den gamle profilen ble slettet, men selve mappa som inneholdt profilen ble liggende igjen. Denne får jeg nå ikke tilgang til å slette. Hva trenger jeg av program for å fjerne denne? Evt, hvilke attributter skal jeg sette på den, og hvordan? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du må ta over eierskapet til mappen. Da må du først ha deaktivert enkel fildelding, høyreklikke mappen, gå på egenskaper, sikkerhet, avansert og så eier. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Høyreklikk på mappen -> Egenskaper -> Sikkerhet -> Avansert -> Eier -> Velg deg selv i listen av brukere -> Huk av Erstatt eier av underbeholdere og -objekter -> Trykk OK Nå skal du kunne gjøre det du vil med rettigheter. Legg til deg selv(dersom dette ikke skjedde automatisk) med fulle rettigheter og slett mappen. Var litt sent ute, men bedre med 2 svar enn ingen Endret 2. mai 2006 av SpACEmaN Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Desverre var det mer som var fucka, så måtte reinstalere likevell, og da formaterte jeg disken. Tusen takk alikevell Kjekt å vite til senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå