Gå til innhold

Half-Life: skjult stuff/easter eggs i HL2


Anbefalte innlegg

på den banen etter du har skutt ned helikopteret med båten din og skal heise opp den brue er det en liten hemlighet..hvis du går opp hvor du heiser opp broen og ser rett frem ser du et rør med en den logoen på...går du innn dit finner du en vortigaunt som forteller deg mye av historien til hl1 oh hl2 og noe annt om at dere er ganske like og sånt.

ganske interesant å høre på hvis du har en del spørsmål til hl.

enjoy :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på den banen etter du har skutt ned helikopteret med båten din og skal heise opp den brue er det en liten hemlighet..hvis du går opp hvor du heiser opp broen og ser rett frem ser du et rør med en den logoen på...går du innn dit finner du en vortigaunt som forteller deg mye av historien til hl1 oh hl2 og noe annt om at dere er ganske like og sånt.

ganske interesant å høre på hvis du har en del spørsmål til hl.

enjoy :thumbup:

6027503[/snapback]

 

 

hva heter det mappet? akkurat det der du skyter ned? prøvde å finne det, men da måtte jeg spille hele fuckings båt brettet, både med og uten gunner..

Lenke til kommentar

jeg er fullt klar over HVOR i spillet dette er og HVA som skjer, men jeg gidder ikke å spille hele båtmappet for å se på noen rør. Jeg trenger siste loadpunktet før det skjer, altså mappet det skjer i, slik at jeg bare kan skrive det i consollen og få det opp. :p

Lenke til kommentar

Det er det røret som er i siktet på bildet -> her <-

Du finner en tønne til venstre for røret som du kan bruke for å klatre inn.

Men du bør ha mye liv ettersom du må løpe igjennom syre.

Vet heller ikke hva mappet heter, men screenshotet heter d1_canals_130000

Han snakket egentlig bare piss da, men morsomt var det.

Lenke til kommentar

Det er morsomt med slike ting.

Han snakka mye piss ja. Men det var en grei "premie" for spillere som er ekstra nysjerrige da. Jeg husker jeg så det røret første gangen jeg spilte spille, men klarte ikke å hoppe opp den gangen og tenkte det var clipbrush der (umulig å komme inn for ikke-programmerere) og fortsatte bare videre.

 

Lagde noen screenshot fra grotta jeg:

 

th_hl2_d1_canals_13_easter_egg.jpg

(Klikk bilde for større utgave)

 

Jeg brukte båten for å komme opp, men fant senere ut at en kan komme opp til røret uten noe å stå på også.

 

Det er tross alt healthkit der så du får igjen noe av det du mister på veien inn (syra).

Men noe rik blir du ikke av besøket.

Endret av saivert
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...