RAM Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har et gammelt hovedkort, som ikke kan måle temperaturen til CPU-en. Forøvrig har jeg ingen planer om å kjøpe meg et nytt hovedkort som har temperatur-sensor, så derfor lurer jeg på: Går det an å få kjøpt løse temperatur-sensore noe sted? (Tenker på sånne som man kan sette ved CPU-en). Hvis du/dere vet om noen firmaer som selger slikt, setter jeg pris på en URL til firmaet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Mener http://www.microplex.no har hatt noen slike greier... Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: RAM skrev (2002-10-03 12:10):Jeg har et gammelt hovedkort, som ikke kan måle temperaturen til CPU-en. Forøvrig har jeg ingen planer om å kjøpe meg et nytt hovedkort som har temperatur-sensor, så derfor lurer jeg på:Går det an å få kjøpt løse temperatur-sensore noe sted? (Tenker på sånne som man kan sette ved CPU-en).Hvis du/dere vet om noen firmaer som selger slikt, setter jeg pris på en URL til firmaet.På forhånd takk. Clas Olhson, kjøp et vanlig ute/inn termometer, ta av plasten og du har en liten temp. følsom motstand med ledninger til igjen :smile: Lenke til kommentar
daho Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 http://www.3dfxcool.no --> Accessories --> TempCheck (Temperatur Monitor) Et digitalt termometer som lar deg måle temperaturen på alle brikker. Det følger med et long-life batteri. Sensoren kan (bør) brukes sammen med vår Goop kjølepasta. TempCheck skanner hvert 3. sekund og måler temperaturer fra -40 grader Celsius til +90 grader Celsius. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Cooler Master 80x80 vifte fra komplett har temperatursensor. Funker faktisk og. Koster ikke mer enn 69,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå