applemania Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det verste jeg vet er når du tar en bit av noe du har hatt i mikroen, også er den ikke ferdig inni. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ikke for å såre dere microbølgefantaster, men jeg personlig mener at den elektriske barberhøvelen med vibrator i enden er guds velsignelse. Kos dere videre. 6030701[/snapback] Jeg har en sånn.. foreløpig syns jeg de engangshøvlene jeg hadde fra bic var bedre. -- Jeg bruker bare mikroen til .. hmm.. vel, jeg varmet noen fiskekaker igår.. husker ikke sist jeg brukte mikroen før det. Nei, takke meg til vannkoker.. instant-nudler, instant-suppe, te.. mmm Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Pizza Orginale som du kan ha i micoren, den er knall god Endret 4. mai 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 koker du nudlene i vannkokern? blir det bra? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 koker du nudlene i vannkokern? blir det bra? 6037732[/snapback] Haha, nei! Men sånne instant-nudler fra mr. lee, som kommer i pappkopp! åpne lokket litt, ta ut krydderpose, hell i, hell i kokende varmt vann(fra vannkokeren), lukk lokket og vent i tre min Får masse gode supper som bare trenger kokende varmt vann også. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 koker du nudlene i vannkokern? blir det bra? 6037732[/snapback] haha Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 koker du nudlene i vannkokern? blir det bra? 6037732[/snapback] Haha, nei! Men sånne instant-nudler fra mr. lee, som kommer i pappkopp! åpne lokket litt, ta ut krydderpose, hell i, hell i kokende varmt vann(fra vannkokeren), lukk lokket og vent i tre min Får masse gode supper som bare trenger kokende varmt vann også. 6039104[/snapback] Min favoritt er bolognes, helt genialt å ha med seg på fjelltur o.l. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Føler meg litt outsider nå men, er det bare meg som hater micro'er? Og ja, jeg har en... synest maten blir helt bløt og ekkel, og når man skal varme opp rester fra middag smaker det helt hest.Har prøvd flere microer.Og det verste jeg vet er at maten er helt varm på utsiden(kokt/stekt/velg selv) mens inni er det fortsatt frossent, bluch spør du meg... Forventer flaming, Ha fortsatt en god kveld Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Du burde kanskje la maten stå en liten stund, så blir det varmt inni også.Selv synes jeg at det smaker helt fint. Vår micro er en over ti år gammel Siemens med mekanisk timer, med innebygget stekeovn og halv effekt-funksjon. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Nok en gang var mikroen til nytte. Jeg var alene hjemme, og sulten. Hadde 30 kr. Hmm, hva skal jeg gjøra med dem tro?, så fant jeg ut at jo, jeg skal sykle ned til rema/narvesen å handle. Jeg kjøpte: 2x Harde Rundstykker 1x Milkshake 1x Fox 1x Ekkel, seig Donut. Donuten og rundstykkene ble slengt i mikroen, og nå er de helt perfekte. Delte rundstykkene i 2, og fylte med ost, skinke, og salat. Mmmh, ekte Happy Meal! Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Føler meg litt outsider nå men, er det bare meg som hater micro'er? Og ja, jeg har en... synest maten blir helt bløt og ekkel, og når man skal varme opp rester fra middag smaker det helt hest.Har prøvd flere microer.Og det verste jeg vet er at maten er helt varm på utsiden(kokt/stekt/velg selv) mens inni er det fortsatt frossent, bluch spør du meg... Forventer flaming, Ha fortsatt en god kveld 6043807[/snapback] Jeg er enig med deg. Hold it er genialt da... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg har merket at maten blir VELDIG varm utenpå, men ikke så altfor varm inni. Tallerknen blir også varm. Microbølgeovnen er fin å smelte dypfryst is i også. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Edit2: Litt on-topic, noen som har teset marshmallows i mikroen? Tell us about it! 6027408[/snapback] Nei, men jeg har prøvd å lage muffins av brownies-røre med en marshmallows på toppen. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Edit2: Litt on-topic, noen som har teset marshmallows i mikroen? Tell us about it! 6027408[/snapback] Nei, men jeg har prøvd å lage muffins av brownies-røre med en marshmallows på toppen. 6046979[/snapback] Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå