Gå til innhold

Mikrobølgeovnen - Guds velsignelse.

Anbefalte innlegg

den er rundt 17-18 år tror jeg det er en skikkelig

gamling med oransje blomster på, veldig nostalgisk.

skaffe bilde marius??

6030020[/snapback]

Kanskje vi tar noen bilder til sommern? (Hvis vi tar en tur til ingenmannsland)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at Bruce Banner ble Hulken etter å ha blitt utsatt for gammastråler, noen som har noen tanker om hvilke superkrefter man kunne få ved å sitte inni en (kjempestor) microbølgeovn? Microbølger vil jo ikke være så kraftig som gamma-stråler, men kanskje veldig skjerpede sanser elns? Røntgensyn hade vært kult! Er det bare jeg som får slike idiotiske tanker når jeg kjeder meg, eller er det fler?

Lenke til kommentar
den er rundt 17-18 år tror jeg det er en skikkelig

gamling med oransje blomster på, veldig nostalgisk.

skaffe bilde marius??

6030020[/snapback]

Kanskje vi tar noen bilder til sommern? (Hvis vi tar en tur til ingenmannsland)

6030031[/snapback]

hmmm dra til ingenmannsland med pappa,for og ta bilde av en micro.

Eller være hjemme alene i en uke.

Hard one!

litt OT det her da :tease:

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjeder meg hender det jeg tar en tur til en elektrobutikk og finner en kassert mikrobølgeovn i bakgården. Jeg har ennå ikke kommet over en hvor transformatoren og mikrobølgeagregatet har vært ødelagt. I verste fall er det bare å koble 220 volt rett på trafoen, så starter den. Så er det bare å samle sammen det man har av gamle kretskort, CD-plater, stålull, lyspærer og omtrent alt mulig annet elektrisk. Det har lett for å bli endel røyk og flammer, så det er utvilsomt en uteaktivitet. Det virker ikke som mikrobølgeovnen tar skade av det bortsett fra at dem har lett for å bli nedsotet innvendig.

Lenke til kommentar
Med tanke på at Bruce Banner ble Hulken etter å ha blitt utsatt for gammastråler, noen som har noen tanker om hvilke superkrefter man kunne få ved å sitte inni en (kjempestor) microbølgeovn? Microbølger vil jo ikke være så kraftig som gamma-stråler, men kanskje veldig skjerpede sanser elns? Røntgensyn hade vært kult! Er det bare jeg som får slike idiotiske tanker når jeg kjeder meg, eller er det fler?

6030048[/snapback]

Tror hjernen din har blitt grøt først :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...