reds Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 den er rundt 17-18 år tror jeg det er en skikkelig gamling med oransje blomster på, veldig nostalgisk. skaffe bilde marius?? 6030020[/snapback] Kanskje vi tar noen bilder til sommern? (Hvis vi tar en tur til ingenmannsland) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Med tanke på at Bruce Banner ble Hulken etter å ha blitt utsatt for gammastråler, noen som har noen tanker om hvilke superkrefter man kunne få ved å sitte inni en (kjempestor) microbølgeovn? Microbølger vil jo ikke være så kraftig som gamma-stråler, men kanskje veldig skjerpede sanser elns? Røntgensyn hade vært kult! Er det bare jeg som får slike idiotiske tanker når jeg kjeder meg, eller er det fler? Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 -snip- Jeg tror du får noe som kalles "Kokte innvoller" som antageligvis ville føre til en sikker død. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 den er rundt 17-18 år tror jeg det er en skikkelig gamling med oransje blomster på, veldig nostalgisk. skaffe bilde marius?? 6030020[/snapback] Kanskje vi tar noen bilder til sommern? (Hvis vi tar en tur til ingenmannsland) 6030031[/snapback] hmmm dra til ingenmannsland med pappa,for og ta bilde av en micro. Eller være hjemme alene i en uke. Hard one! litt OT det her da Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 -snip- Jeg tror du får noe som kalles "Kokte innvoller" som antageligvis ville føre til en sikker død. 6030055[/snapback] Ah, logikken snek seg ubemerket inn Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ah, logikken snek seg ubemerket inn 6030077[/snapback] Menne, få noen sånne tanker i blant, ja... Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis jeg kjeder meg hender det jeg tar en tur til en elektrobutikk og finner en kassert mikrobølgeovn i bakgården. Jeg har ennå ikke kommet over en hvor transformatoren og mikrobølgeagregatet har vært ødelagt. I verste fall er det bare å koble 220 volt rett på trafoen, så starter den. Så er det bare å samle sammen det man har av gamle kretskort, CD-plater, stålull, lyspærer og omtrent alt mulig annet elektrisk. Det har lett for å bli endel røyk og flammer, så det er utvilsomt en uteaktivitet. Det virker ikke som mikrobølgeovnen tar skade av det bortsett fra at dem har lett for å bli nedsotet innvendig. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ikke for å såre dere microbølgefantaster, men jeg personlig mener at den elektriske barberhøvelen med vibrator i enden er guds velsignelse. Kos dere videre. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hurra for micro! Folk som ikke liker micro er folk som ikke har råd til micro. Det er min teori. 6027432[/snapback] Har micro, hater micro. Teorien (faktisk er det en hypotese) din er feil. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det noen som har noen fantastiske oppskrifter for micro mat? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Digger micro så mye at vi har 2 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ostesmørbrød <3 Hadde det ikke vært for microen hadde jeg ikke overlevd Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ostesmørbrød <3Hadde det ikke vært for microen hadde jeg ikke overlevd 6032137[/snapback] Ostesmørbrødet skal jo i toastjernet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Begge deler funker.. Jeg liker de best i microen, blir mer mett av de enn de som går i toastjernet Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Med tanke på at Bruce Banner ble Hulken etter å ha blitt utsatt for gammastråler, noen som har noen tanker om hvilke superkrefter man kunne få ved å sitte inni en (kjempestor) microbølgeovn? Microbølger vil jo ikke være så kraftig som gamma-stråler, men kanskje veldig skjerpede sanser elns? Røntgensyn hade vært kult! Er det bare jeg som får slike idiotiske tanker når jeg kjeder meg, eller er det fler? 6030048[/snapback] Tror hjernen din har blitt grøt først Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Croissanter i mikroen er godt. Lenke til kommentar
salah Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg elsker hold-it jeg Go stabburet! Edit: Hvis du strever med å rekruttere til lan, annonser en mikrobølgeovn til tjeneste! 6027387[/snapback] Mm, hold-it er digg Takk for tipset! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Digger Microbølgerovner Kjempe enkelt å lage seg mat(f.eks. Hold it) =) ZayCon Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Den hold-it med slik taco-fyll er ihvertfall digg. Lenke til kommentar
salah Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Den hold-it med slik taco-fyll er ihvertfall digg. 6033731[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå