a_kristo86 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Jeg bare lurer på hvor man finner driver til DWL-650+ kortet til D-link? også lurer jeg litt på hvordan man får det til å funke. som du skjønner er ikke data min sterke side :-) André Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Greit nok at datamaskiner ikke er din sterke side, men hva er problemet med å plotte "dwl-650+ linux" inn på google? http://www.google.com/search?q=dwl-650%2B%...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hei. Jeg ville brukt et Ndiswrapper, enkelt og fungerer greit. Da ternger du bare windows driverene ogsaa. for det er nemlig mange forskjellige 650 kort som ikke har samme chipset, og kan vaere at det ikke er noen drivere for dem til linux. DWL-650 (rev A-J3, & P) DWL-650 (rev K1) DWL-650 (rev L1/L2) DWL-650 (rev M1) DWL-650H edit: og du er sikker paa det ikke er et G650 kort? for da kan du bruke Madwifi driverene. Mvh Brutalix Endret 2. mai 2006 av Brutalix Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nichotin: Har det slått deg at hvis alle kunne like mye, kunne vi lagt ned forumene? Det er bare bra at folk spør om ting. Uten at de spør får de ikke svar. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Nichotin: Har det slått deg at hvis alle kunne like mye, kunne vi lagt ned forumene?Det er bare bra at folk spør om ting. Uten at de spør får de ikke svar. 6034863[/snapback] Hadde alle kunnet like mye hadde det vel ikke vært noen vits å google. Forøvrig BØR google komme før forum, spør du meg. Hva er vitsen med å bry andre dersom det allikevel går raskere å søke? I veldig mange tilfeller handler det om at man må søke for personen som spør, slik Nicho her har gjort. Tåpelig? Endret 3. mai 2006 av comicz Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nei, er ikke tåpelig, men det hørtes ut som Nichotin ikke likte at det ble spurt om dette. Derfor sa jeg det. Lenke til kommentar
a_kristo86 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Hei Nichotin! Seff goggla jeg før jeg i det hele att gadd å bry dere. Poenget er at Linux er helt nytt, og dermed trengs det en del starthjelp! om du skjønner? Beklager brydderiet! Men takk for svar fra dere andre... André Lenke til kommentar
a_kristo86 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Linux er nytt for meg, vel og merke :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå