Gå til innhold

nye MB og AGP?

Anbefalte innlegg

hello. sitter å skal bygge meg en ny pc.. og er ganske så sikker på at jeg skal ha dette hovedkortet..

men siden jeg har lite med peng så tenker jeg å kanskje kjøpe skjermkort seinere.. men støtter dette hoved kortet AGP?

er LENGE siden jeg har kjøpt hoved kort no.. så er det noe anna jeg bør være obs på når det gjelder dette hovedkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hovedkortet støtter ikke AGP...... Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for PCIe og ikke AGP, men hvis du har AGP skjermkort nå og skal ha et nytt hovedkort og ny CPU på socket 939 og beholde AGP kortet og seinere kjøpe PCIe begrunnet av penge mangel så er ASRock 939DUAL-SATA2 det parfekte valg for deg....

ASRock 939DUAL-SATA2 støtter både PCIe og AGP :thumbup:

Det er en liten ting når det gjelder dette hovedkortet er:

-----------------------------------Skal du klokke pc du oppdatere bios...

Endret av shadow of darknes
Lenke til kommentar
Det hovedkortet støtter ikke AGP...... Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for PCIe og ikke AGP, men hvis du har AGP skjermkort nå og skal ha et nytt hovedkort og ny CPU på socket 939 og beholde AGP kortet og seinere kjøpe PCIe begrunnet av penge mangel så er ASRock 939DUAL-SATA2 det parfekte valg for deg....

6027327[/snapback]

takker for svar.. må si at jeg var ganske så sikker på at det ikke støtta AGP.. men når jeg først kjøper MB så kjøper jeg et som har PCI.. og legger litt peng i MB er lurt.. har tiligere hatt MSI og ASUS... og skal aldri tilbake til asus^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...