Geir M Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg begynte å trene + legge om kostholdet litt i februar en gang, med det mål om å gå ned i vekt, samtidig som jeg skulle legge på meg litt muskelmasse. Dette har fungert ganske så bra. Men ser nå at det kan være enkelte ting som er litt motstridende med det å ønske å legge på seg muskler og miste fett. Enkelte ting som man skal gjøre for å få mer muskler (spise mye trege karb osv) burde man ikke gjøre når man skal gå ned i vekt. Derfor prøver jeg å finne en grei balanse. Kan nevnes at jeg foreløpig har hatt bra resultater, med god hjelp fra everhuge fra dette forumet (vi trener sammen). Jeg øker i alle styrkeøvelsene, fått voksemerker på biceps, er mer opplagt, sover bedre, gått ned ca. 7 kg. Men nå ser det ut som at vekten er i ferd med å stabilisere seg. Jeg ønsker fortsatt å gå ned en del til. Men vil heller ikke ødelegge fremgangen på styrkefronten. Er det noen som har noen tips for hvordan disse to tingene skal kombineres? [edit] Går allerede på proteiner fra pf (whey tech). Tar rundt 3 shakes når jeg ikke trener og 4 på dagene da jeg trener. En til frokost, en rett før trening, en rett etter og en til kvelds. Endret 2. mai 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvordan trener du? Svømming er bankers! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 desto mindre overflødig kroppsfett du har, jo saktere forsvinner det. 4 shakes sier meg ingenting. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det beste er vel kanskje og satse på en ting av gangen. Altså gå ned i vekt først, så legge på deg muskler. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) 4 Shakes med 45 g proteiner. Trener styrke med 20-30 min cardio på ergometersykkel på slutten. Begynte med gerilja-cardio i dag på morgenen. Får se om det hjelper noe. Endret 2. mai 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå