Joachim_F Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Valve har nå lagt ut filene til Half-Life 2: Episode One, slik at du kan forhåndsnedlaste den første episodebaserte ekspansjonen til Half-Life 2. Les mer Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Det må jeg ha Endret 2. mai 2006 av avanore Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Typisk at man sitter på jobb nå :\ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Den skal lastes ned når jeg kommer hjem fra jobb ja B|Real - Sutrekopp Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Den skal jeg helt klart ha. Lastes ned etterpå en gang. Endret 2. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Når man skal forhåndskjøpe spillet står det at moms kommer i tillegg. Blir ep1 da 25% dyrere (direkte fra Steam)? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har preloadet det nå. Men litt usikker på om jeg skal bruke denne nedlastede versjonen, eller heller kjøpe det i butikken når det kommer. Jeg foretrekker fysiske kopier av spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 tror ikke norsk lov dekker programer du laster ned, så vi slipper moms Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Den skal lastes ned når jeg kommer hjem fra jobb ja B|Real - Sutrekopp 6027866[/snapback] Hva er det egentlig som er så stas med fortest mulig å installere et spill man ikke får spilt før 1 Juni uansett?? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fordi når den slipper blir det så inni hampen mange om beinet. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg tordde alle fikk episoden1 eller aftermatch av steam visst de hadde silver/gold pack. valve er helt lik ea på pengesluking! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg tordde alle fikk episoden1 eller aftermatch av steam visst de hadde silver/gold pack. valve er helt lik ea på pengesluking! 6029345[/snapback] husk at EA eier vavle........ der er grunnen... EA Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg tordde alle fikk episoden1 eller aftermatch av steam visst de hadde silver/gold pack. valve er helt lik ea på pengesluking! 6029345[/snapback] husk at EA eier vavle........ der er grunnen... EA 6029424[/snapback] Dette ble jo bestemt før EA tok over styringa. Utenom at Valve har blitt ganske pengegriske i det siste, så gjør de en mye bedre jobb enn EA når det gjelder oppdateringer og det å gjøre produktene deres mer brukervennlig. Så det blir ikke helt riktig å sammenligne Valve med EA. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 husk at EA eier vavle........ der er grunnen... EA EA og Valve har en utgivelsesavtale, men EA eier dem ikke. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 faen heller. de sluker pengene våre uansett Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Kan vel ikke sutre over at man må betale for en tillegspakke. koster ikke mye heller... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) det var da heller ikke bare snakk om denne enkle tilegspakken Endret 2. mai 2006 av espinos Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det ikke det vi prater om nå da? 18*7=126 Dette er ca. det vi må betale for denne tilleggspakken(+HL Deathmatch source og HL2 Deathmatch) når vi handler over Steam. Regn med at denne koster i alle fall 200kr i butikken! Samme med Sin episodes, samme prisen, og der får du i tillegg med det første spillet i serien og har muligheten å spille over nettet med Sin deathmatch. Jeg syns ikke det høres så ille ut jeg... Nå skal det jo sies at vi som allerede har HL2 også har HL2 Deathmatch, men det er jo en flott ting å få med på lasset hvis du ikke har HL2. (Noe som er litt rart må jeg innrømme, hva er vitsen med å begynne rett på Episode One hvis man ikke har spillt HL2?) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Synes ikke dere kan sutre over at dere må betale for Episode One. Dette er et helt "nytt" spill og ikke bare en expansion pack. Det koster mye penger å utvikle spill, og pengene dere la igjen for HL2 rekker ikke i all evighet. Bare vær glad dere slipper å betale en avgift for å spille hver måned slik som mange andre krever. Dessuten vil det bli en del rimeligere å laste ned fra nettet og betale der enn å kjøpe i den lokale spillsjappa. Dollaren er rekordlav, nesten på 6 kr, pluss at vi ikke trenger å betale 25% merverdiavgift. Valve lager gode spill, og et spill som er verdt å spille er verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 122 kr er da ingenting for ca 6 timers spilling. blir sikkert mere for meg, er så glad i å utforske, spesielt HL universet gleder meg as men må legge inn bootcamp om jeg skal spille det.. tør jeg det da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg