DilliMusic Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) har northon antivirus 2006. i det siste har jeg satt på full system scan men måtte slå av igjen pga ikke hadde tid. skjedd litt ofte det ja. og plutselig så kommer det opp at licensen på northon har gått ut men er enda en del mnd til den går ut. i et tilfelle trykket jeg på ctrl+alt+del for å avslutte et prg som hadde klikka litt men da kom det opp at det er låst av administratoren eller noe slikt. dette skjønner jeg ikke helt. det er min pc og kun jeg som bruker den. og det har ikke skjedd før men nå skjer det hele tiden. og da jeg skulle av installere noton kom det et par feil mld og noen pop up om at noe var låst av administratoren der og. hva kan være prb? evt hva bør jeg gjøre. vil ikke formatere pc'n. satte på full system scan her om dagen og da jeg skulle sove mens jeg defragmenterte disken. nå så skulle jeg avinstallere og får opp denne mld: The uninstallation encountered an error and was unable to remove the application Endret 2. mai 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser ut til at operativsystemet ditt trenger en kraftig opprydding! :!: Kjørte du full system scan med Norton samtidig som du defragmenterte hardisken?? Vet ikke helt om det er så smart En Windows "repair" hadde vel ikke skadet i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) og hvordan gjør jeg dette? får nesten ta å formatere da jaja Endret 2. mai 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 og hvordan gjør jeg dette? får nesten ta å formatere da jaja Boot med windows cd`en, velg "repair" når du kommer så langt at du må velge installasjonsmetode. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 og hvordan gjør jeg dette? får nesten ta å formatere da jaja Boot med windows cd`en, velg "repair" når du kommer så langt at du må velge installasjonsmetode. 6027838[/snapback] aha takker;) får prøve det da;) men tror kansje jeg formaterer alt men mangler noen drivere da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå