Gå til innhold

Må betale 750 mill. i erstatning!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får gjøre som Varg Vikernes, han fikk en klekkelig sum å betale grunnet kirkene han brant ned, og han får ofte varsel om betaling. Han bare krøller de sammen og kaster de i bosset:P Har ikke betalt et øre, hehe.

6027848[/snapback]

Men han er og en idiot da :p

6027889[/snapback]

Sanne ord. Det ser ut som å stjele nasjonalskattene våre ikke lønner seg i lengden. Jeg hadde følt meg relativt dum.

Lenke til kommentar
Får gjøre som Varg Vikernes, han fikk en klekkelig sum å betale grunnet kirkene han brant ned, og han får ofte varsel om betaling. Han bare krøller de sammen og kaster de i bosset:P Har ikke betalt et øre, hehe.

6027848[/snapback]

Men han er og en idiot da :p

6027889[/snapback]

Sanne ord. Det ser ut som å stjele nasjonalskattene våre ikke lønner seg i lengden. Jeg hadde følt meg relativt dum.

6028105[/snapback]

Jeg mente ikke at han var en idiot pga at han ikke betalte, men at han var/er en idiot fordi han gikk rundt og pyrra ned kirker :)

Lenke til kommentar
Jeg mente ikke at han var en idiot pga at han ikke betalte, men at han var/er en idiot fordi han gikk rundt og pyrra ned kirker :)

6028142[/snapback]

Jeg skulle delt opp innlegget mitt. Vi prøver på nytt:

Til det du skrev:

Sanne ord.

Til tråden: Det ser ut som å stjele nasjonalskattene våre ikke lønner seg i lengden. Jeg hadde følt meg relativt dum.

Lenke til kommentar
Men skjønner fortsatt ikke hvordan de som satte denne erstatnings summen om i de i det hele tatt kunne vente seg 750 mill i NOK?  Oslo kommune er vell ikke så dum å tror at de får tilbake dette?? :hmm:

6028126[/snapback]

Det er nettopp dette; de er vel pålagt å først forlange pengene tilbake, og deretter fengsle dem hvis/når de ikke klarer å betale summen. De må få en sjanse til å betale summen tilbake, og på den måten redusere straffen.

Lenke til kommentar
Men skjønner fortsatt ikke hvordan de som satte denne erstatnings summen om i de i det hele tatt kunne vente seg 750 mill i NOK?  Oslo kommune er vell ikke så dum å tror at de får tilbake dette?? :hmm:

6028126[/snapback]

Ingen har sagt at Oslo Kommune forventer å få denne summen. Kanskje viktigst er om noen av dem kan fortelle noe som gjør at bildene kan finnes igjen.

Lenke til kommentar

6028142[/snapback]

Jeg skulle delt opp innlegget mitt. Vi prøver på nytt:

Til det du skrev:

Sanne ord.

Til tråden: Det ser ut som å stjele nasjonalskattene våre ikke lønner seg i lengden. Jeg hadde følt meg relativt dum.

6028149[/snapback]

Arf, mistolka det litt ja. Jeg tolka "nasjonalskattene" som en "skatt" (som i avgift, og ikke som i en ting.)

Lenke til kommentar
Hva skjer om de ikke klarer å betale 750millioner NOK innen 14dager ? Noe de ikke kommer til og klare, hvis de ikke vinner i superduper lotto da..

6027133[/snapback]

De må tilbringe enda mer tid i fengsel og når det endelig slipper ut så må de bruke resten av livet på å betale ned på gjelden sin. Dvs de kommer aldri til å få muligehten til å leve lukrativt. Blir striskjorte og havrelefse på de to :p

6027169[/snapback]

Jeg ville rømt ned til Thailand.

Lenke til kommentar
750 mill er en passende straff synes jeg. Maleriene var jo verdt noen millioner, pluss at de må betale for tort og svie som det heter. Men jeg tror også at den høye summen er satt for å fremtvinge maleriene.

6028238[/snapback]

Maleriene var ikke verdt "noen millioner", de var verdt 750.

Lenke til kommentar
Syntes det er litt sykt at bildene skal være så dyre. Er jo bare noe maling på et gammalt papir. :roll:

6028251[/snapback]

Akkurat som penger er papir og du bare er en samling kromosoner. Ting er verdt de vi sier de er verdt, sånn er det bare.

6028288[/snapback]

det er fortsatt bare en kladd med maling på et papir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...