Gå til innhold

Må betale 750 mill. i erstatning!

Anbefalte innlegg

Tre av de seks som var tiltalt for ranet av «Skrik» og «Madonna» ble i dag frikjent i Oslo tingrett. To av de domfelte må betale 750 millioner kroner i erstatning til Oslo kommune innen 14 dager. (VG nett)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303974

Jeg lurer på hvordan de 2 skal greie dette jeg! Må rane mange banker på de 14 dagene hvis de skal greie å betale tilbake dette! :hmm: :!:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjer om de ikke klarer å betale 750millioner NOK innen 14dager ? Noe de ikke kommer til og klare, hvis de ikke vinner i superduper lotto da..

6027133[/snapback]

De må tilbringe enda mer tid i fengsel og når det endelig slipper ut så må de bruke resten av livet på å betale ned på gjelden sin. Dvs de kommer aldri til å få muligehten til å leve lukrativt. Blir striskjorte og havrelefse på de to :p

Lenke til kommentar
Så hvorfor slapp de fengsel da, men må betale 750 mill??  Men de ender jo opp i fengsel uansett, utroli teit :roll:

Hurra for Norge :thumbup:

6027271[/snapback]

de slipper da ikke fengsel. Det var bare det at kun to ble domfellt. Det vil vel si at de må i fengsel OG betale 750 mill. i erstatning?

Lenke til kommentar
Så hvorfor slapp de fengsel da, men må betale 750 mill??  Men de ender jo opp i fengsel uansett, utroli teit :roll:

Hurra for Norge :thumbup:

6027271[/snapback]

de slipper da ikke fengsel. Det var bare det at kun to ble domfellt. Det vil vel si at de må i fengsel OG betale 750 mill. i erstatning?

6027282[/snapback]

Ja jeg leste litt feil i nyhetene på VG :p Det er 3 av de 6 som var tiltalt som ble frikjent, de 3 andre må i fengsel ja ,men det er bare 2 av de 3 som må betale tilbake! ;)

Lenke til kommentar
Får gjøre som Varg Vikernes, han fikk en klekkelig sum å betale grunnet kirkene han brant ned, og han får ofte varsel om betaling. Han bare krøller de sammen og kaster de i bosset:P Har ikke betalt et øre, hehe.

6027848[/snapback]

Men han er og en idiot da :p

On Topic: De er rævkjørt for resten av livet, siden det er en gjeld de meste sansynlig aldrig kommer til å bli kvitt.

F.eks: Vinner de 5mill i lotto, tar staten alt :D

Lenke til kommentar

Jeg lurer egentlig på hvorfor de må betale så mye? Hvem i alleverden tjener 750 mill i løpet av et liv av de folkene som har et normalt liv og ikke tjener mange 100 millioner!

Hva skjer med etter de har dødd da?? Hvem får regningen da? Fordi de greier jo ikke å betale ned denne gjelden før de dør! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...