-Jungeldyret Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, jeg har spillet Need For Speed: Most Wanted, og synes det er noen veldig fete sanger der. Vet noen hva disse heter? Orker ikke å gå inn og se igjennom Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det står jo hva sangene heter når de spilles på sjermen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Han orket ikke se etter, sa han jo Men ikke verre enn litt 'googling': Avenged Sevenfold- Blinded In Chains Bullet For My Valentine- Hand Of Blood Celldweller feat. Styles Of Beyond- Shapeshifter Celldweller- One Good Reason Dieselboy + Kaos- Barrier Break Disturbed- Decadence DJ Spooky And Dave Lombardo- B-Side Wins Again feat. Chuck D Evol Intent, Mayhem & Thinktank- Broken Sword Hush- Fired Up Hyper- We Control Ils- Feed The Addiction Jamiroquai- Feels Just Like It Should (Timo Maas Remix) Juvenile- Sets Go Up Lupe Fiasco- Tilted Mastodon- Blood And Thunder Rock- I Am Rock Static-X- Skinnyman Stratus- You Must Follow (Evol Intent VIP) Styles Of Beyond- Nine Thou (Superstars Remix) Suni Clay- In A Hood Near You T.I. Presents The P$C- Do Ya Thang The Perceptionists- Let’s Move The Prodigy- You’ll Be Under My Wheels The Roots And BT- Tao Of The Machine (Scott Humphrey’s Remix) Endret 2. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Mange takk kjehaako! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Han orket ikke se etter, sa han jo Men ikke verre enn litt 'googling': Avenged Sevenfold- Blinded In Chains Bullet For My Valentine- Hand Of Blood Celldweller- One Good Reason Disturbed- Decadence Static-X- Skinnyman Stratus- You Must Follow (Evol Intent VIP) Styles Of Beyond- Nine Thou (Superstars Remix) 6027063[/snapback] de beste etter min smak Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) 1. Astrix - Beyond The Senses 2. Michael Jackson - Dirty Diana 3. Wu Tang - Triumph 4. Svenson & Gielen - Twisted 5. The Owens - Guarding This Cave min liste etter en random i winamp (Redigert: beklager...dette var feil post i dette emnet. jeg er ny her:) Endret 3. mai 2006 av Svends22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg