Dr3as Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Tenkte ikke på det da jeg fikk den, og karen på Dell som lovte å ringe tilbake gjorde det aldri. Bra jeg husket på å skrive ned navnet hans. Men noen her som kan bekrefte det BennyXNO sa? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Har jo XP cd selv, men det er corp ed, så den vil ikke funke. Ingen her som har en slik cd altså? Ok, før noen whiner over bumping så tar jeg på meg den feilen der, jeg som trodde jeg redigerte Endret 2. mai 2006 av Dr3as Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg har to xp pro norsk cd`r som ikke er orginale. bor i oslo, hvis det kan være til hjelp? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Vist dette er OEM cd'r takker jeg gjerne ja til et lite lån. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer Der står det hva OEM er for noe. I windowsverdenen betyr dette at det er ment for en maskin og at det er aktivering. Noe det ikke er på corporate utgaven. Virkelig ingen som har en slik CD? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Haha, nå må jeg le. Ga rett å slett opp dell og skaffet meg en annen cd og key. Så i dag sto en fra UPS på døra med pakke fra dell. Flott service hadde de bare sagt fra at dette skulle skje.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) du fikk ny oem versjon av windowsxp (med nytt serienummer)? måtte du oppgi serienummeret som er under maskinen din når du snakket med dell? Har selv mistet både recovery cden og klistremerket under maskinen er uleslig :/ Kundeservice til dell sa at jeg burde skaffe meg en cracka versjon siden de ikke kunne sende meg en ny skive. Endret 10. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Fikk ikke nytt serienummer, men fikk ny cd. Var bare det jeg manglet i dette tilfelle. Om du har installert på den nå kan du vel bare hente ut den nøkkelen som er brukt til XP, skrive den ned og instalere på nytt? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) har en dualboot med kanotix og ms winxp corp installert for tiden, så nøkkelen finnes ikke. Dell har heller ikke oversikt over nøklene de selger ifølge dell's kundeservice. Endret 10. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå