bigwill Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei Jeg har et program jeg ikke klarer å installere på en ny pc. Det samme programmet har jeg installert på andre pc'r uten problem. På den aktuelle pc'n har jeg installert masse programmer (office / .NET osv /virusprog / FW osv osv). Når jeg klikker på setup.exe så kommer feilmelding med en gang. "c:\temp\setup.exe The specified path does not exist". Når dette skjer så dukker filen "ntvdm.exe" opp i task manager. Hvis jeg da restarter pc'en så kommer feilmelding at "ntvdm failed to initialize properly". Jeg er ganske sikker på dette henger sammen med installasjons problem. Jeg har prøvd: Installere fra flere områder (pc/nettverk) Brukt flere programmer for å pakke ut zip fil (winrar og winzip) Har prøvd å installere med administrator pålogget Har prøvd å lage image for så å mappe opp med deamon tools. Har prøvd å starte setup.exe fra dos. Har prøvd å starte setup.exe fra "legg til /fjern programmer" menyen Hva kan jeg gjøre?? Jeg får ikke installert dette programmet (en vpn klient). Hvordan kan jeg få "reinstallert" filen ntvdm.exe. Jeg har prøvd å kopiere den fra en annen pc over på denne, for så å restarte. Det hjalp ikke. Help.....please...jeg begynner å gå tom for ideer. Bigwill Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Prøv å slette alt i temp. Har opplevd at filer i et temp område lagde kluss for installasjon. Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Prøv å slette alt i temp. Har opplevd at filer i et temp område lagde kluss for installasjon. 6027674[/snapback] Har allerede prøvd dette. Det hjalp ikke. bigwill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå