levlex Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nokia N80 har knapt kommet til butikkene før bilder av en påstått oppfølger nå sirkulerer nettet. Og denne gang er det snakk om 4 GB harddisk. Les mer Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Føler Nokia taper på å gi ut så mange telefoner. N71 er ikke komt enda, men all info om N73 er ute. Folk venter jo istede for å kjøpe. Samme gjelder jo for N83. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) I tillegg skal oppfølgeren visstnok få en bedre skjerm enn N80, med skjermoppløsning på hele 352 x 416 punkter, som tilsvarer oppløsningen vi så i skjermen til N90. Som vel og er oppløsningen i N80 Ser morsomt ut det her. Bra kamera og mye minne, samt dedikerte musikktaster som ved dobbelslider gjør at det ikke går utover resten av telefonen. Blir vel lenge til, men spennende. Likte ikke designet helt. Føler Nokia taper på å gi ut så mange telefoner. N71 er ikke komt enda, men all info om N73 er ute. Folk venter jo istede for å kjøpe. N71 og N73 er helt ulike telefoner. Konkurrerer om ulike kjøpere, ulike markeder osv.. Endret 2. mai 2006 av arehei Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nærmere enn du aner arehei. http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=b76b16 Sjekk ut denne artikkelen! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 4GB harddisk høres ikke værst ut. Kunne trengt å oppgradere fra mobilen min med 41MB. Lenke til kommentar
jq- Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vel.. denne ser virkelig imponerende ut! (den har større oppløsning i kameraet, 5 mp, enn min canon..) men den double-sliden virker litt skummelt. håper den tåler en del.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nærmere enn du aner arehei. http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=b76b16 Sjekk ut denne artikkelen! 6027206[/snapback] Hva med den? Står vel ingenting nytt der. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Seriøøøst, jeg har veeeeldig lyst på den, men det tar jo så lang tid før den kommer!! Jeg vurderer å kjøpe N80... Er det noen innspill til dette? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Forstår ikke helt hvorfor de lager den med harddisk... Er tyngre, mer energikrevende og tar mer plass enn falshminne. Dessuten er det jo mye større sjangse for mekaniske problemer om du skulle miste den i gulvet. Lenke til kommentar
jq- Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Seriøøøst, jeg har veeeeldig lyst på den, men det tar jo så lang tid før den kommer!! Jeg vurderer å kjøpe N80... Er det noen innspill til dette? 6027527[/snapback] jeg vurderer det samme! men siden det tar så lang tid før N83 kommer OG har litt lite penger generelt , så vurderer jeg KANSKJE 6280 først også bytte til N83 når den kommer?!?! flere forslag?!?! Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 denne så inponerende ut!! Men likte ikke disignet heilt og den virket litt stor og tung!! men det kommer vell mange flere nye telefoner som kan utfordre denne!! er det noen som vet om SE kommer med det?? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Forstår ikke helt hvorfor de lager den med harddisk... Er tyngre, mer energikrevende og tar mer plass enn falshminne. Dessuten er det jo mye større sjangse for mekaniske problemer om du skulle miste den i gulvet. 6027543[/snapback] Tenkte det samme selv. Men Nokia har visst tydligvis fått sansen for å være kjerringa mot strømmen... Menneh... Er det 3.5mm minijack jeg ser på sida der, eller? Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Denne så hakket bedre ut enn N80, men alikevel stygg mener da jeg hehe.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Blir spennende å se hvordan denne blir. Ikke at jeg har planer om å kjøpe den da. De telefonene koster for mye. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Menneh... Er det 3.5mm minijack jeg ser på sida der, eller? 6027759[/snapback] Yes sir Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser morsomt ut det her. Bra kamera og mye minne, samt dedikerte musikktaster som ved dobbelslider gjør at det ikke går utover resten av telefonen. Blir vel lenge til, men spennende. Likte ikke designet helt. Jeg er meget spent på hvordan den dobbelsliden vil funke. Meget spennende løsning. Veldig pen telefon. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis ryktene stemmer bør SE få opp farten, og det blir spennende å se hvordan denne telefonen vriker. Så mye avansert i en liten duppeditt, og alt skal fungere... Syns 5 MP var svært mye. Forundrer meg ikke om det blir færre etter hvert. SE P990i startet på 3 MP... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Så fin ut denne. Mobiler blir jo mer og mer like pocketcomputers. Inlegg nr. 800 Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Virket jo veldig "grei" funksjonsmessig den der, men likte ikke designet like godt som N80's. Endret 2. mai 2006 av håvard87 Lenke til kommentar
Werable Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Virket jo veldig "grei" funksjonsmessig den der, men likte ikke designet like godt som N80's. 6029880[/snapback] Er du ironisk nå? De er jo prikk like... Bare tasteoppsettet som er forskjellig fra N80. Og det synes jeg faktisk er bedre på N83 enn N80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg