Joachim_F Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 THQ og Relic Entertainment har kunngjort litt informasjon om Dawn of War: Dark Crusade, en ny ekspansjon til Warhammer 40.000: Dawn of War. Les mer Lenke til kommentar
olebro Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei igjen. THQ og Relic Entertainment har kunngjort litt informasjon om Dawn of War: Dark Crusade, en ny ekspansjon til Warhammer 40.000: Dawn of War. Les mer 6026811[/snapback] Dette høres i utgangspunktet bra ut. Men jeg ble voldsomt skuffet av slutten på "Winter assault". Necron skal jo visstnok være bortimot uovervinnelige, men var veldig svake i dette spillet. Kjedelig. Jeg spilte gjennom hele spillet i løpet av noen få timer. Trist. Warhammer 40.000 er veldig spennende, så jeg håper det kommer mer "knask" i tida framover. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 For the greater good! Synd lanseringen addonpakka ikke sammenfallt med lanseringen av det nye tau codexet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 dette ser jeg fram til, er LAN fan av warhammer, plus at jeg har spillt alle oppdraga i dawn of war og nesten alle i winter assault. genialt spill. Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette må jo bli bra. Har lurt lenge på hvilken ny rase de skulle legge til; Tau eller Necron, men så overrasker de meg sannelig med BEGGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg