flodhest Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ikke noe å være forvirra over, jeg har aldri redigert innlegget mitt, gåten som står der nå er akkurat som den skal være. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Ikke noe å være forvirra over, jeg har aldri redigert innlegget mitt, gåten som står der nå er akkurat som den skal være. 6027783[/snapback] Grunnen til at jeg er forvirra, er at jeg posta akkurat samme gåte som deg, hakket over deg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Latterkrampe. Så, fler som har lest magasinet altså? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hallusinasjoner på gang? Har ikke redigert innlegget mitt for 10 tjukke øre. 6027749[/snapback] Det var snakk om Neppes innlegg. Jeg svarte kl. 14.44, han redigerte innlegget rett over kl. 14.47. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Akkurat..slett ikke bra. Vel, noen som har svaret? Ble litt mye tull, så her er svaret på gåten: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mannen er kornbonde, og om han kan være med i bryllupet kommer an på om det er vær til å så korn i eller ikke. "Om jeg kan så, kommer jeg ikke - om jeg ikke kan så, kommer jeg. Endret 2. mai 2006 av flodhest Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Bra gåte flodhest. Endret 2. mai 2006 av vegis Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hallusinasjoner på gang? Har ikke redigert innlegget mitt for 10 tjukke øre. 6027749[/snapback] Det var snakk om Neppes innlegg. Jeg svarte kl. 14.44, han redigerte innlegget rett over kl. 14.47. 6027812[/snapback] Jeg redigerte ikke noe i teksten, bare små/stor bosktav, det blir jo teksten da. Men jeg forandra ikke på bokstaver Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hallusinasjoner på gang? Har ikke redigert innlegget mitt for 10 tjukke øre. 6027749[/snapback] Det var snakk om Neppes innlegg. Jeg svarte kl. 14.44, han redigerte innlegget rett over kl. 14.47. 6027812[/snapback] Jeg redigerte ikke noe i teksten, bare små/stor bosktav, det blir jo teksten da. Men jeg forandra ikke på bokstaver 6027900[/snapback] *kremt* du tok faktisk og gjorde opptil flere små bokstaver om til store bokstaver. om ikke en slik fysisk forandring ikke kan kalles en forandring er verden et mer merkelig sted enn jeg opprinnelig trodde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 5 + 5 + 5 = 550 Set inn en strek og så ska regnestykket gå opp. Kansje denne funker best på et ark så du burdte kansje skrive den ned på et ark. 6027727[/snapback] Easy peasy. Sett en strek på det ene +-tegnet slik at det blir en 4er, og plutselig er det "545 + 5 = 550". Lenke til kommentar
sull Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei fikk akkurat en gåte av en venninne: Han som lager den selger den, han som kjøper den trenger den ikke, han som bruker den vet ikke at han gjør det...hva er det? Lenke til kommentar
Rebusmannen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg drar opp igjen denne eldgamle tråden for noen venner av meg er med i et rebusløp i dag, og de håper på diskusjon.no sine intelligente brukere. Jeg har en bok der forordet kommer etter epilogen innholdet kommer før innledningen og omslaget er midt inne i boka. Hva slags bok er dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå