iCodden Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, jeg har hørt at det kan være problem med å sette i ekstra Ram brikke i Dell PCer. Stemmer det? Må jeg kjøpe et bestemt merke, er det ikke Kingston som står i de fleste Dell PCene? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nå har jeg ikke kikka i de nyeste modellene, men det pleier å være grei skuring å sette in RAM brikker. Back When når jeg hadde Dell sto det i alle fall at RAM var en av de operasjonene du kunne gjøre selv. Sjekk hvor mange ledige minneplasser det er. Ellers risikerer du å måtte at ut en gammel for å få inn en ny. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Å sette i ram i Dell PCer er stort sett veldig greit. Du må bare passe på å tilsvarende ram som det som står i fra før Lenke til kommentar
Chb Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Å sette inn ram i en dell er nesten helt likt som en vanlig "ikke masseprodusert" PC. Har selv gjort dette ørten tusen ganger for ikke å overdrive Men sjekk for all del hva slags RAM som står der fra før! Dette kan f.eks. gjøres i ett program som heter CPU-Z. Det graver frem masse om hardwaren diN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå