IceXCool Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det er vel endel som har høst ferie vetu...extended weekend happening :razz: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hmm, morro og sitte og høre på hva hva andre driver med hvis man han trådløse hodetelefoner. har fått inn div spill, musikk og tilog med noen voksenfilmer hvis dere veit hva jeg mener Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 15:33, skrev Signatur:Oslo du lissom. Varemessa ligger på myra (lillestrøm for de som ikke vet det) Den dagen lillestøm blir Oslo, da flytter jeg. Varemessa ligger ca 20 minutter med bil fra Oslo sentrum vil jeg tro. Det er greit at du endelig har fått deg jobb i nærheten men, lillestrøm har aldri gått som myra(WTF) det er noe tull. eneste sted det er litt myr er ved kjeller. ellers er "myra" på romerike referert til stormyra boligfelt i Rælingen. Og man bruker 12 minutter fra Bryn til messa ! Husk at det koster $ å parkere, men de fleste som skal dit har vel ikke lappen alikavel. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har du ikke sett at hele byen søkker? Kjørte senest gjennom Lillestrøm for en halv time siden, og Storgata er jo helt skeiv. :smile: Lillestrøm er lagt på en stor harry myr, derfor kalles det myra. LES : http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...r%C3%B8m+%2Bmyr [ Denne Melding var redigert av: signatur på 2002-10-04 15:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå