8483838383 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Haha som mange andre klarte jeg å forveksle oppgave 2. Trodde de mente hvilket utsagn er riktig. Og jeg svarte at den inneholder en gyro. Men det var bare jeg som så feil da 6036493[/snapback] Du er ikke den eneste som leste oppgave 2 feil. Jeg får trøste meg med at jeg har powerball fra før. *snurrepå* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Finnes denne William Young?? Husker det var en tulling i American Idol som het William Young, hans skulle synge og danse en Ricky Martin sang, hehe. 6027888[/snapback] Hans navn var nok William Hung, ikkje Young. William Young var derimot navnet på ein som vant Idol i england. Han sang Light My Fire i World Idol om husken ikkje lurer meg. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hadde vært moro om HW la ut resultatet for å se hvor mange % svarte feil på oppgave 2 William Young vant Idol i England den første sesongen hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg tror dere har glemt å sette på Bastian Lie på den lista... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har også svart på disse spørsmålene i årtusener uten å vinne noe som helts, synes dere skal ha flere vinnere hver gang slik at vi tapere også kan vinne litt Iallefall sende meg en liten sjokolade eller en bærbar pc i det minste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå