Howard Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi har trukket ut de tre heldige og dyktige vinnerne av vår konkurranse som får hver sin premie i posten. Les mer Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Grattis til de som vant! som vanlig, vant jeg.... ikke Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Grattis til vinnerne! Hvorfor vant jeg ikke Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulerer, til de som vant. Selv får jeg en nøyaktig slik Powerball de vant, i dag. Gleder meg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm..tror jeg har lest litt feil. Jeg synes å huske at spørsmål 2 var hva som var rett ang powerball. Jaja, skal allikevel ha meg en "neon-ball" når den tid kommer. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hmm..tror jeg har lest litt feil. Jeg synes å huske at spørsmål 2 var hva som var rett ang powerball. Jaja, skal allikevel ha meg en "neon-ball" når den tid kommer. 6026791[/snapback] Jeg husker det samme som deg, stusset litt på spørsmålet, siden jeg mente det var to riktige svar... Merkelig Endret 2. mai 2006 av KoKo_ Lenke til kommentar
mungo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det turteller på den neonutgaven? Mener å huske at det bare er lysa som angir hvor fort den snurrer. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Mulig at powerball kan sveve i luften, men den inneholder da vel en gyro også? Altså begge svarene er riktig. Blir vel litt rart at hw tolker dette som feil? Endret 2. mai 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Mulig at powerball kan sveve i luften, men den inneholder da vel en gyro også?Altså begge svarene er riktig. Blir vel litt rart at hw tolker dette som feil? 6027287[/snapback] Poenget her var vel at da jeg leste spørsmålet, leste jeg "hva er riktig", ikke "hva er galt". Synes det er rart at jeg klarte å lese det feil, samtidig som at flere har gjort det. Men tilfeldigheter og feilkoblinger i hodet mitt er vel kanskje forklaringen Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm, jeg leste tydeligvis også feil på sp.mål 2 da isåfall. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm, ja dæven. Jammen har jeg klart å lese feil jeg også. Ingen som har forandret teksten i ettertid vel Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 de har ikke endra så vidt jeg husker. dessuten burde dere skjønne det ut i fra alternativene. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Finnes denne William Young?? Husker det var en tulling i American Idol som het William Young, hans skulle synge og danse en Ricky Martin sang, hehe. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er helt sikkert fiktive navn som de i HW har funnet på for å slippe å dele ut premie. Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Min powerball er på vei fra Microplex. Synd jeg ikke vant, men gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg får min Powerball 250Hz Pro om tjue minutter! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm, ja dæven. Jammen har jeg klart å lese feil jeg også.Ingen som har forandret teksten i ettertid vel 6027364[/snapback] nope, tok testen nesten rett etter den ble lagt ut og jeg svarte når riktig. men vinner man, neeeida. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Gratulérer til vinnere. Ikke la noen som er misunnelige ta gleden fra dere. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Haha som mange andre klarte jeg å forveksle oppgave 2. Trodde de mente hvilket utsagn er riktig. Og jeg svarte at den inneholder en gyro. Men det var bare jeg som så feil da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå